موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : امیر

دو سال پس از سیستم عامل iOS ، سیستم عاملهای اندروید نیز از این پس مجهز به برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین می شوند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، توسعه دهندگان برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین (Quest Visual) سرانجام نسخه ترجمه کلمات از طریق سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران قرار دادند.




ادامه مطلب ...


نرم‌افزارهایی برای عکاسی بهتر با گوشی‌های هوشمند
مدتیه که گوشی‌های هوشمند وارد زندگی دیجیتالی ما شدن و سبک زندگی دیجیتالی ما رو تحت تاثیر قرار دادن.دیگه داشتن یه گوشی موبایل که فقط زنگ بخوره و اس‌ام‌اس بده، پاسخ‌گوی نیازای ما نیست.


یکی از قابلیت‌های خیلی مهم گوشی‌های هوشمند اینه که می‌تونیم اپ‌هایی رو متناسب با نیازهامون روی اونا نصب کنیم.



ادامه مطلب ...


روز گذشته در مورد تصمیم اچ تی سی برای ساخت یک تبلت صحبت کردیم. اما خبر جدید این است که این شرکت مشغول کار روی یک تلفن قدرتمند جدید نیز هست. تلفنی که قرار است از پرچمدار فعلی این شرکت یعنی One X هم قدرتمند تر باشد.

فعلا نام کامل این مدل را نمی دانیم اما اسم اولیه آن dlx است و با شماره مدل HTC6435 شناخته می شود و همین موضوع سبب می شود که فکر کنیم این مدل دنباله روی سری Rezound است.



ادامه مطلب ...


عمو پاندا نام الگوريتم جديد گوگل است كه مي خواهد با سايت هايي كه داراي كيفيت محتواي مناسبي

هستند دوست شده، با سايت هاي كم كيفيت قهر كرده و پوست سايت هاي كپي كننده را بكند، اما آيا مي

دانيد عمو پاندا چطور كيفيت سايت ها را ارزيابي مي كند؟

كتاب عمو پاندا براي كساني نوشته شده است كه مايلند جهت ارتقاء و يا حفظ جايگاه خود در گوگل،

سايت خود را بر اساس الگوريتم جديد بهينه كرده و دست دوستي به عمو پاندا دهند، جهت ايجاد يك

ارتباط صميمي با عمو پاندا مي بايست دقت بيشتري در موارد زير داشته باشيد:


  تقریباً این امکان وجود ندارد که بتوان با یک بار شارژ از یک گوشی بیش از یک روز استفاده کرد. حتی بعضی تلفن‌ها با وجود این‌که فقط روی میزکار قرار دارند و استفاده چندانی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد، در اواسط روز نیاز به شارژ دوباره دارند. از طرفی وقتی از برنامه‌های معینی زیاد استفاده می‌کنید‌، باتری اسمارت‌فون‌تان سریع‌تر خالی می‌شود.
به گزارش:جوجیکا به نقل از it.zos ، در این پست قصد داریم به بررسی راه‌حل‌ها و نرم‌افزارهایی بپردازیم که در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کنند.



ادامه مطلب ...


  فناوری اطلاعات (فا) [۱] (به انگلیسیInformation Technology یا IT)، همچنانکه به‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده‌است، «به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار رایانه می‌پردازد». به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌های الکترونیکی و نرم‌افزارسروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد.
برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته "مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فن آوری اطلاعات ICT" با ده گرایش در جلسه روز 25/6/85 شورای برنامه ریزی آموزش و درسی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تصویب نهایی رسید. این برنامه برای رفع نیازهای تخصصی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات از سوی این وزارتخانه طراحی و تدوین شده و با تأئید گروه صنعت به دبیرخانه شورا ارسال شده بود.
دکتر کشت کار معاون پژوهشی و مدیر دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع نیز ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت این برنامه جهت آموزش مهندسینی طراحی شده که بتوانند نیازهای تخصصی تعداد زیادی از مشاغل مرتبط با تکنولوژی ICT را برآورده نمایند. این رشته با 10 گرایش برای ده طیف از متصدیان مشاغل مهندسی و طراحی در وزارت ارتباطات با همکاری مشترک بین این وزارتخانه، دانشگاه جامع و وزارت علوم تدوین شده است. ضمناً این رشته از سال 85 در دانشکده پست و مخابرات ایران و از سال 87 به صورت پایلوت در دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه تهران و دانشگاه امیر کبیر اجرایی شد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : امیر

  دوسال پس از اینکه تبلت جنجالی و محبوب شرکت اپل برای اولین بار در بازار عرضه شد،‌ شرکت اپل در نهایت توانست با پرداخت 60 میلیون دلار مالکیت نام تجاری آی‌پد را در انحصار خود درآورد.
دادگاهی در چین می‌گوید این شرکت 60 میلیون دلار به شرکتی که مالکیت این نام را در اختیار داشت پرداخت کرده تا بتواند آن را در اختیار خود درآورد.



ادامه مطلب ...


  خبرگزاری ایسنا: تحقيقات اخير گوياي آن است كه سيستم عامل اندرويد يكي از سيستم عامل‌هايي است كه بيشترين ميزان حملات هكرها و ويروس‌نويسان را متوجه خود مي‌كند.

يكي از چالش‌هايي كه شركت‌هاي ارائه كننده سيستم‌هاي عامل با آن مواجه هستند آن است كه هر چه محصول آن‌ها از محبوبيت بيشتري در بين مردم برخوردار شود به همان اندازه علاقه هكرها و ويروس‌نويسان به آن بيشتر مي‌شود.

سيستم عامل ويندوز مايكروسافت نمونه بارزي از اين سيستم‌هاي عامل است كه طي سال‌هاي گذشته حملات متعدد سايبري را به خود اختصاص داده است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 44 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب