موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : امیر

دو سال پس از سیستم عامل iOS ، سیستم عاملهای اندروید نیز از این پس مجهز به برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین می شوند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، توسعه دهندگان برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین (Quest Visual) سرانجام نسخه ترجمه کلمات از طریق سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران قرار دادند.




ادامه مطلب ...


روز گذشته در مورد تصمیم اچ تی سی برای ساخت یک تبلت صحبت کردیم. اما خبر جدید این است که این شرکت مشغول کار روی یک تلفن قدرتمند جدید نیز هست. تلفنی که قرار است از پرچمدار فعلی این شرکت یعنی One X هم قدرتمند تر باشد.

فعلا نام کامل این مدل را نمی دانیم اما اسم اولیه آن dlx است و با شماره مدل HTC6435 شناخته می شود و همین موضوع سبب می شود که فکر کنیم این مدل دنباله روی سری Rezound است.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : امیر

  دوسال پس از اینکه تبلت جنجالی و محبوب شرکت اپل برای اولین بار در بازار عرضه شد،‌ شرکت اپل در نهایت توانست با پرداخت 60 میلیون دلار مالکیت نام تجاری آی‌پد را در انحصار خود درآورد.
دادگاهی در چین می‌گوید این شرکت 60 میلیون دلار به شرکتی که مالکیت این نام را در اختیار داشت پرداخت کرده تا بتواند آن را در اختیار خود درآورد.



ادامه مطلب ...


  خبرگزاری ایسنا: تحقيقات اخير گوياي آن است كه سيستم عامل اندرويد يكي از سيستم عامل‌هايي است كه بيشترين ميزان حملات هكرها و ويروس‌نويسان را متوجه خود مي‌كند.

يكي از چالش‌هايي كه شركت‌هاي ارائه كننده سيستم‌هاي عامل با آن مواجه هستند آن است كه هر چه محصول آن‌ها از محبوبيت بيشتري در بين مردم برخوردار شود به همان اندازه علاقه هكرها و ويروس‌نويسان به آن بيشتر مي‌شود.

سيستم عامل ويندوز مايكروسافت نمونه بارزي از اين سيستم‌هاي عامل است كه طي سال‌هاي گذشته حملات متعدد سايبري را به خود اختصاص داده است.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 تير 1391برچسب:خبر,غطعی اینترنت,dns changer,, :: 11:4 ::  نويسنده : امیر

  پس از هشدارهاي مختلفي كه از سوي پليس فدرال آمريكا مطرح شده اكنون بيش از 500 هزار كاربر اينترنت در سراسر جهان در اين ابهام هستند كه آيا فردا اينترنت آن‌ها قطع خواهد شد يا خير؟ 

چند روزي است كه اف بي آي (پليس فدرال آمريكا) هشدارهاي مختلفي داده و اعلام كرده است كه روز دوشنبه اينترنت كاربراني كه سيستم آن‌ها آلوده به ويروس DNSChanger باشد با قطع 65 ساعتي اينترنت مواجه خواهند شد. 

چگونه از عدم آلودگی DNSChanger مطئن شویم؟ 



ادامه مطلب ...


یک بیمار المانی مبتلا به سندرم قفل شدگی، موفق شد از طریق فناوری ردیابی حرکات چشم، پیامی در صفحه اینترنتی شخصی‌اش منتشر کند.

به گزارش ایسنا، ، در سال 2005 میلادی به دلیل سکته مغزی، دچار سندرم قفل شدگی (locked-in syndrome) و فلج کامل بدن شد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : امیر

محققان شتاب دهنده ذرات RHIC در آزمايشگاه ملي بروكهاون نيويورك موفق به شكستن ركورد بالاترين و داغ ترين دماي توليد شده توسط بشر شدند كه 250 هزار برابر دماي مركز خورشيد است!



ادامه مطلب ...


شرکت گوگل بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار در کنفرانس I/O امروز، به شایعات رنگ واقعیت بخشید و تبلت جدید خود با نام Nexus 7 را معرفی کرد. این تبلت که توسط شرکت ASUS --  یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان  تبلت های اندرویدی -- تولید خواهد شد، اولین تجربه گوگل در بازار تبلت هاست که به عقیده بسیاری از کارشناسان برای رقابت با تبلت Kindle Fire آمازون طراحی شده است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب