موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : امیر

دو سال پس از سیستم عامل iOS ، سیستم عاملهای اندروید نیز از این پس مجهز به برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین می شوند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، توسعه دهندگان برنامه ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین (Quest Visual) سرانجام نسخه ترجمه کلمات از طریق سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران قرار دادند.




ادامه مطلب ...


روز گذشته در مورد تصمیم اچ تی سی برای ساخت یک تبلت صحبت کردیم. اما خبر جدید این است که این شرکت مشغول کار روی یک تلفن قدرتمند جدید نیز هست. تلفنی که قرار است از پرچمدار فعلی این شرکت یعنی One X هم قدرتمند تر باشد.

فعلا نام کامل این مدل را نمی دانیم اما اسم اولیه آن dlx است و با شماره مدل HTC6435 شناخته می شود و همین موضوع سبب می شود که فکر کنیم این مدل دنباله روی سری Rezound است.



ادامه مطلب ...


  خبرگزاری ایسنا: تحقيقات اخير گوياي آن است كه سيستم عامل اندرويد يكي از سيستم عامل‌هايي است كه بيشترين ميزان حملات هكرها و ويروس‌نويسان را متوجه خود مي‌كند.

يكي از چالش‌هايي كه شركت‌هاي ارائه كننده سيستم‌هاي عامل با آن مواجه هستند آن است كه هر چه محصول آن‌ها از محبوبيت بيشتري در بين مردم برخوردار شود به همان اندازه علاقه هكرها و ويروس‌نويسان به آن بيشتر مي‌شود.

سيستم عامل ويندوز مايكروسافت نمونه بارزي از اين سيستم‌هاي عامل است كه طي سال‌هاي گذشته حملات متعدد سايبري را به خود اختصاص داده است.



ادامه مطلب ...


شرکت مایکروسافت در گذشته تعداد بسیار محدودی از محصولات سخت افزاری را تولید و روانه بازار کرده که برخی از آنها -- مانند کنسول های بازی سری Xbox -- کاملاً موفق بوده و برخی -- مانند پلیر های سری Zune -- با شکست روبرو شده‌اند.

اما اخیراً مایکروسافت تبلت های جدیدی بر مبنای ویندوز 8 با نام Surface معرفی کرده  که طبق نظر برخی کارشناسان می تواند آغاز حرکتی جدید از مایکروسافت باشد. به همین دلیل نیز برخی شایعات مبنی بر تولید اسمارت فونی مبتنی بر ویندوز فون 8 در سایت‌های آی تی منتشر شده که هرچند هرگز به تایید رسمی نرسیده‌اند، اما با سیاست جدید مایکروسافت -- مبنی بر تولید سخت افزار توسط این شرکت -- هم راستا به نظر می‌رسند.



ادامه مطلب ...


 سیستم عامل اندروید در چند سال اخیر با رشد تصاعدی روبرو بوده و توانسته در مدت زمان نسبتاً کوتاهی درصد قابل توجهی از بازار کشور های توسعه یافته را از آن خود کند. اما بسیاری از کارشناسان معتقدند رشد سریع این سیستم عامل تا حدودی به دلیل محصولات ارزان قیمت و متنوعی است که تولید می‌شود و کاربران این نوع محصولات، مقدار بسیار کمی در مورد اسمارت فون های خود می‌دانند.



ادامه مطلب ...


واحد خبر mobile.ir :  اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا (USPTO) به تازگی یکی از درخواست های حق اختراع سامسونگ را منتشر نموده که می تواند حاکی از کار تیم تحقیق و توسعه سامسونگ بر روی بهبود واسط کاربر لمسی محصولات این کمپانی باشد و شاید در آینده نه چندان دور شاهد به کار گرفته شدن روش های ذکر شده در این اختراع در واسط کاربر TouchWiz محصولات اندرویدی سامسونگ باشیم.



ادامه مطلب ...


نشست سالیانه سهامداران گوگل در روز 21 ژوئن 2012 (1 تیر 1391) در مقر اصلی این کمپانی در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار گردید. در بخشی از این نشست که به پرسش و پاسخ اختصاص داشت سهامداران گوگل پرسش های متنوعی را در زمینه هایی نظیر تبلیغات موبایل، حریم خصوصی، ویدیوهای آنلاین، گسستگی اندروید، خریدهای گوگل و ... مطرح کردند و طبعاً یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این پرسش ها مربوط به بزرگترین خرید تاریخ گوگل یعنی تصاحب موتورولا موبیلیتی (/news/view-529-google-acquires-motorola-mobility.aspx) بود. این که به راستی چرا گوگل 12.5 میلیارد دلار صرف خرید موتورولا موبیلیتی کرده است؟



ادامه مطلب ...


 شرکت Foxconn که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات شرکت اپل محسوب می‌شود، به تازگی همکاری مشترکی را با شرکت Sharp آغاز کرده است که احتمالاً نقش موثری در سرنوشت هر دو شرکت خواهد داشت. اما رئیس هیئت مدیره این شرکت آقای Terry Gou در کنفرانس سالانه با سهامداران، سخنان جالب و بحث برانگیزی در مورد آیفون بعدی شرکت اپل و رقابت با سامسونگ بیان کرده است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب