موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

عمو پاندا نام الگوريتم جديد گوگل است كه مي خواهد با سايت هايي كه داراي كيفيت محتواي مناسبي

هستند دوست شده، با سايت هاي كم كيفيت قهر كرده و پوست سايت هاي كپي كننده را بكند، اما آيا مي

دانيد عمو پاندا چطور كيفيت سايت ها را ارزيابي مي كند؟

كتاب عمو پاندا براي كساني نوشته شده است كه مايلند جهت ارتقاء و يا حفظ جايگاه خود در گوگل،

سايت خود را بر اساس الگوريتم جديد بهينه كرده و دست دوستي به عمو پاندا دهند، جهت ايجاد يك

ارتباط صميمي با عمو پاندا مي بايست دقت بيشتري در موارد زير داشته باشيد:


پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : امیر

 ۱

ذهن نا آرام   ‎

نام کتاب : ذهن نا آرام

نویسنده : هادی بیگدلی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۶۵   کیلوبایت

توضیحات :  چرا باید اسیر حرص و طمع و خواسته های غلط و ناتمام ذهنمان باشیم؟ چرا نمی توانیم در این فرصت میهمانی با شکوه در داخل گرمابه باشیم؟ و از آب گرم و پاکیزه آن بهره ببریم؟ چرا باید جزو هیزم کشان حمام باشیم به خیال آنکه پیشرفت و ترقی می کنیم؟ پس کی از این پیشرفتها و ترقیهایمان بهره خواهیم برد؟ دویدن و نرسیدن تا کی؟ به هر چیزی که می رسیم ، درمی یابیم آن چیزی نبوده که بدنبالش می گشتیم؟ کی به رضایت و آرامش و خرسندی خواهیم رسید؟ آیا این نرسیدنها و له له زدنهای دائمی دلیلی بر خواسته های غلط ذهن خودمان نیست؟ آیا در طول این زندگی گرانقدر چند روزه بدنبال تعبیر و تفسیر ذهن خودمان از واقعیات نیستیم؟ چرا نمی توانیم زندگی را در آرامش ، یکدلی و بینش سپری کنیم؟ آیا باید چشم به قضاوتهای دیگران بدوزیم و تشنه تعریف و تمجید آنها باشیم؟ آیا امکان ندارد بدون حرص ورزی به امکانات رفاهی دست یافت؟ چرا ذهن بجای اینکه اندیشه های واقعی داشته باشد به خیال اندیشی روی آورده است؟ تفاوت اندیشه واقعی و خیالی چیست؟ آرامش یعنی چه؟ آیا توقف ذهن از اندیشه گری می تواند آرامش را در پی داشته باشد؟



ادامه مطلب ...


 

 

 وایمکس ‎

نام کتاب : بررسی تخصصی فناوری وایمکس

نویسنده : صادق خیر اللهی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۲۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  در این کتاب ، در مرحله اول جهت آشنایی به توضیح مختصری از تکنولوژی وایمکس IEEE 802.16 می پردازیم و سپس به بحث  QOS وارد می شویم .فناوری وایمکس در حال حاضر پشتیبانی بسیار قوی از قابلیت های QOS انجام می دهد.لایه MAC در وایمکس از معماری اتصال گرا برخوردار است. وایمکس با استفاده از این معماری می تواند از کاربردهای گوناگون نظیر سرویس های صوت و ارتباطات چند رسانه ای پشتیبانی کند. همچنین این معماری نرخ بیت ثابت ، نرخ بیت متغیر ، جریان ترافیک بلادرنگ و به طور کلی مدیریت بهینه ترافیک داده را پشتیبانی می کند. طراحی لایه MAC به گونه ای است که امکان پشتیبانی همزمان از تعداد زیادی کاربر ، آن هم با ملزومات  QOS متفاوت را مقدور ساخته است.



ادامه مطلب ...


 

 

 ایران پیش از آریایی ها ‎

نام کتاب : ایران پیش از آریایی ها

نویسنده : نا مشخص

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۲۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۳۶۰   کیلوبایت

توضیحات :

 ایران در دوره پیش از تاریخ خود به سه دوره تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از: پارینه‌سنگی (عصر حجر قدیم)  ، فرا پارینه سنگی و نوسنگی (عصر حجر جدید). در ایران تپه‌های باستانی بسیاری از دوره نوسنگی باقی مانده‌ است.بر خلاف آنچه که اغلب فکر می کنند آریایی ها اولین قومی نبودند که به ایران پای نهادند هر جا که سخن از ایران می شود همه ابتدا به یاد مادها و هخامنشیان می افتند که ریشه آریایی(تقریبا) داشتند و کمتر راجع به اقوامی که قبل از ایشان در ایران ساکن بودند سخن به میان می آید. خیلی بیشتر از آنی که مادها و هخامنشیان در ایران زندگی کنند در غرب ایران یعنی در نواحی زاگرس کنونی اقوامی به نام گوتی ها و لولویی ها و کاسی ها زندگی می کردند.در کتاب حاضر مکان ها ، اقوام ها و نژاد های پیش از آریایی ها بررسی شده است.



ادامه مطلب ...


 

 

 نادرشاه ‎

نام کتاب : نادرشاه

نویسنده : احمد کسروی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۰۲۰   کیلوبایت

توضیحات :  کتاب حاضر درباره سرگذشت و اقدامات نادرشاه افشار است. این کتاب که در سال‌های دور به همت کسروی منتشر شده مشتمل بر سه بخش است. در بخش اول متن کوتاه و روان شده کتاب ‘دره نادری’ اثر محمد مهدی بن محمد نصیر استرآبادی’ به چاپ رسیده است. در بخش دوم متن کوتاه و روان شده ‘سفرنامه شیخ محمد علی حزین لاهیجی’ به قلم مرحوم محمدی ملایری فراهم آمده است. گفتنی است حزین لاهیجی همزمان با سقوط اصفهان در اصفهان بوده و همزمان با حمله نادرشاه به دهلی در آن شهر سکنی داشته است. مسافرت‌های او همزمان با سقوط صفویان, هجوم افغان‌ها به ایران, عثمانی‌ها به مغرب ایران, روس‌ها به شمال و سربرآوردن نادرشاه صورت گرفته و ارزش تاریخی زیادی دارد. بخش سوم حاوی متن سخنرانی دکتر لارنس لاکهارت با عنوان ‘نادرشاه, ناپلئون شرق است که در نوروز سال ۱۳۱۷ در انجمن پادشاهی آسیای مرکزی لندن ایراد شده و در آن از نادر به عنوان نابغه‌ای نظامی که کارهای بزرگ انجام داده نام برده است. کتاب همچنین با مقدمه‌ای به قلم احمد کسروی همراه است که در آن از توانایی‌های نظامی و عملکرد هوشمندانه و متناسب با شرایط زمانی نادر تمجید شده و انتقادهایی که بر عملکرد نادرشاه مطرح شده را وارد ندانسته است و آن‌ها را با توجه به شرایط تاریخی آن عصر, اجتناب ناپذیر دانسته است.



ادامه مطلب ...


کتاب موبایل

دانلود ماهنامه موبایل طنین بوک نسخه خرداد ماه 1391

تسخه خرداد کتاب موبایل طنین نیز منتشر شد که می توانید در ادامه مطلب از سایت جوجیکا دانلود نمایید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:27 ::  نويسنده : امیر

 

هوش مصنوعی راسل ‎

نام کتاب :  هوش مصنوعی

نویسنده : استوارت راسل

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۷۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۳۶۰   کیلوبایت

توضیحات : هوش مصنوعی یا هوش ماشینی را باید عرصهٔ پهناور تلاقی و ملاقات بسیاری از دانش‌ها، علوم، و فنون قدیم و جدید دانست. ریشه‌ها و ایده‌های اصلی آن را باید در فلسفه، زبان‌شناسی، ریاضیات، روان‌شناسی، نورولوژی، و فیزیولوژی نشان گرفت و شاخه‌ها، فروع، و کاربردهای گوناگون و فراوان آن را در علوم رایانه، علوم مهندسی، علوم زیست‌شناسی و پزشکی، علوم ارتباطات و زمینه‌های بسیار دیگر.کتاب هوش مصنوعی حاضر توسط استوارت راسل و پیتر نورینگ نوشته شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : امیر

 

نمونه سوال network plus ‎

نام کتاب : ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده Network Plus

نویسنده : حمیدرضا نیک خواه

ناشر : gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۳۳۰   کیلوبایت

توضیحات : شبکه های کامپیوتری روز به روز گسترده می شوند و افراد بسیاری علاقمند به فراگیری دوره های کارشناسی و تخصصی شبکه هستند. دوره + Network  که از طرف سازمان CompTIA ارائه شده است با آموزش مفاهیم اولیه شبکه ، دانشجویان را برای فراگیری دوره های پیشرفته تر مانند دوره های MCSE و CCNA آماده می کند.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب