موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

نشست سالیانه سهامداران گوگل در روز 21 ژوئن 2012 (1 تیر 1391) در مقر اصلی این کمپانی در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار گردید. در بخشی از این نشست که به پرسش و پاسخ اختصاص داشت سهامداران گوگل پرسش های متنوعی را در زمینه هایی نظیر تبلیغات موبایل، حریم خصوصی، ویدیوهای آنلاین، گسستگی اندروید، خریدهای گوگل و ... مطرح کردند و طبعاً یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این پرسش ها مربوط به بزرگترین خرید تاریخ گوگل یعنی تصاحب موتورولا موبیلیتی (/news/view-529-google-acquires-motorola-mobility.aspx) بود. این که به راستی چرا گوگل 12.5 میلیارد دلار صرف خرید موتورولا موبیلیتی کرده است؟



ادامه مطلب ...


 

واحد خبر mobile.ir : کمپانی مایکروسافت در مراسمی که در بعد از ظهر روز دوشنبه 18 ژوئن 2012 در لس آنجلس برگزار کرد (صبح سه شنبه 30 خرداد به وقت ایران) از تبلت های خود با نام سرفیس (Surface) رونمایی نمود.

مایکروسافت که در سال های اخیر در رقابت با کمپانی اپل تا حد زیادی ناکام مانده ظاهراً قصد دارد تا همانند اپل به عرضه محصولات یکپارچه نرم افزاری و سخت افزاری بپردازد و مدل تجاری 37 ساله ویندوز را که بر پایه عرضه نرم افزار توسط این کمپانی و تولید سخت افزار توسط کمپانی های دیگر -- نظیر سونی، توشیبا، اچ پی، دل و سامسونگ -- بنا شده دگرگون نماید. البته مایکروسافت پیش از این نیز تجربه موفق عرضه نرم افزار و سخت افزار یکپارچه را با کنسول بازی Xbox در کارنامه خود دارد.



ادامه مطلب ...


واحد خبر mobile.ir : کمپانی اپل در روز 11 ژوئن 2012 (22 خرداد 1391) در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) درسانفرانسیسکو مطابق معمول هر سال از تعدادی از دستاوردهای سخت افزاری و نرم افزاری خود رو نمایی نمود. از این میان می توان به مک بوک پرو جدید با صفحه نمایش رتینا، MacBook Air جدید، نسخه جدید سیستم عامل OS X، نسخه جدید Siri که می تواند در iPad نیز به کار رود و نسخه 6 سیستم عامل iOS اشاره نمود.

همانطور که کارشناسان بسیاری پیش بینی کرده بودند در این مراسم از گوشی هوشمند یا تبلت جدیدی رو نمایی نشد.



ادامه مطلب ...


دوره جدید نمایشگاه CES 2012 دو روز پیش در لاس‌وگاس آمریکا به پایان رسید از جمله نکات برجسته و مهم این رویداد فناوری تجمع و استقبال بسیار گسترده‌ برندهای کوچک و بزرگ دنیای دیجیتال در تمامی سطوح و کلاس‌های مختلف بازار بود امری که هیجان فناوری در نخستین روزهای سال جدید را به اوج خود می‌رساند. در مقاله پیش‌رو با هم به مرور محصولات مهم معرفی شده در نمایشگاه CES 2012 خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

ces_2012_full_coverage_01.jpg



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب