موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

 

 آموزش کاربردی جاوا اسکریپت ‎

نام کتاب : آموزش کاربردی جاوااسکریپت

نویسنده : احمد بادپی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۱۰   کیلوبایت

توضیحات :  یکی از زبان های برنامه نویسی که در حال حاضر بسیار استفاده می شود ، زبان جاوا اسکریپت است . این زبان در سال ۱۹۹۵ میلادی توسط فردی به نام برندان ایچ (Brendan Eich) طراحی و پیاده سازی شده است . ساختار کلی جاوا اسکریپت شباهت بسیار زیادی به سی پلاس پلاس و جاوا دارد اما این شباهت بیشتر به این دلیل بوده است که یادگیری این زبان برای افرادی که در گذشته از آن دو زبان استفاده می کردند ، آسانتر است . کاربرد اصلی جاوااسکریپت در طراحی و پیاده سازی سایت ها و صفحات HTML است و به کمک این زبان این امکان برای شما به وجود خواهد آمد که بتوانید به اجزای مختلف درون صفحات اینترنتی دست پیدا کنید و اگر نیاز داشتید بتوانید در آن ها تغییراتی مطابق میل خود ایجاد کنید . استفاده روز افزون از تکنولوژی هایی همچون Ajax و jQuery در طراحی صفحات وب که هسته اصلی آن ها را Javascript تشکیل می دهد به اهمیت یادگیری این زبان قدرتمند برای هرکس که دستی در طراحی وب دارد افزوده است . این کتاب آموزشی از روی یکی از مشهورترین و محبوبترین منابع یادگیری این زبان یعنی Professional Javascript For Web Developers نوشته Nicholas C.Zakas (نیکولاس سی . زاکاس) ترجمه شده است . از نکات بارز این کتاب آموزشی می توان به بررسی تمامی نکاتی که یک طراح وب باید این روز ها از جاوااسکریپت بداند همراه با ارائه انواع مثال ها و نمونه کد ها اشاره کرد . اینک به ارائه برخی سرفصل های این کتاب می پردازیم : آشنایی با مفاهیم پایه جاوا اسکریپت متغیر ها و انواع آن ها و نحوه تعریف کردن آن ها کار با آرایه ها و رشته ها نحوه ایجاد آرایه ها و رشته ها اضافه و حذف عناصر از آرایه ها نحوه کار با آرایه ها و رشته به عنوان اشیاء کاذب بررسی تمای خواص و متدهای مربوط به آرایه ها و رشته ها تبدیل آرایه به رشته و بالعکس کار با مدل های شی ء گرای DOM و BOM آشنایی با تمامی اجزای مدل های DOM و BOM و نحوه به کارگیری آن ها نحوه دسترسی به عناصر خاص با استفاده از عنوان تگ ، نام آن ها و ID آن ها نحوه دستکاری ، حذف و اضافه کردن عناصر جدید به صفحه آموزش کار با رویداد ها و نحوه کنترل آنها به دو روش HTML و از طریق جاوااسکریپت آموزش کار با عناصر فرم از طریق جاوااسکریپت انواع روش های دسترسی به آن ها نحوه ارزش سنجی عناصر فرم (Form Validation) آموزش کار با جداول از طریق جاوااسکریپت نحوه ایجاد جداول جدید به صورت پویا از روش جاوااسکریپت آشنایی با متد های خاص عناصر جدول آموزش کار با سایر اشیاء کار با اشیایی همچون Date و Math برای کار با تاریخ و زمان و انجام عملیات ریاضی نحوه کار با Cookie (کوکی ها) – ایجاد و بازیابی آن ها و …



ادامه مطلب ...


حتما شما هم تا کنون نام نرم تصاویر پانوروما را شنیده اید ! تصاویری ۳۶۰ درجه از یک محیط که بسیار جذاب هستند . این بار در دانلود ها نرم افزاری را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ تهیه نموده ایم که با کمک آن می توانید با استفاده از دوربین گوشی خود تصاویر پانوروما بگیرید .نام این نرم افزار Bit-Side Panoman V3.0.793 می باشد و کار با آن بدین صورت  است که برنامه را اجرا نموده و در جای خود ایستاده و ۳۶۰ درجه چرخش می کنید ، در حین چرخش ۳۶۰ درجه شما نرم افزار از محیط عکس برداری کرده و عکس ها را به گونه ای حرفه ای باهم متصل می کند . و یک تصویر پانوروما را در نهایت به شما تحویل می دهد .

 

Bit Side Panoman V3.0.793 تهیه تصاویر پانوروما با Bit Side Panoman V3.0.793 برای نوکیا سری 60 ورژن 5

 

 

 



ادامه مطلب ...


دانلود نرم افزار پشه کش نوکیا ورژن 3 و 5 - PicoBrothers Anti Mosquito v.0.09
این نرم افزار با ایجاد صدا که برای پشه ها آزار دهنده است از نزدیک شدن پشه ها به شما جلوگیری می کند , برای اجرای بهتر برنامه را در درایو c گوشی نصب کنید .


ادامه مطلب ...


سازندگان بازی رانندگی محبوب و قدیمی Driver این بار نسخه ای جدید از این بازی را با نام Driver San Francisco منتشر کرده اند که در آن در صد ها خیابان از مناطق سان فرانسیسکو به ماموریت خواهید پرداخت و در تعقیب جنایتکاران به همراه اتومبیل های کلاسیک و یک مسیر ، جو بی انتها از ویژگی های گیم پلی منحصر به فرد بازی می باشد. این بازی برای گوشی های پلتفرم جاوا در سایز های مختلف در آریاموبایل ارائه شده است.

سایز های ارائه شده : 128x128, 128x160, 176x208, 240x320, 320x240, 360x640



ادامه مطلب ...


بازي Need For Speed The Run يکي از شگفت انگيز ترين بازي ها از سري مجموعه بازي هاي NFS است که با مهارت ترين راننده هاي جهان در خطرناک ترين جاده ها به رقابت مي پردازند .اين بازي توسط سايت آرياموبايل با فرمت جاوا براي کاربران آماده دريافت شده است.

سايز هاي ارائه شده : 128x160, 176x220, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640



ادامه مطلب ...


بازي Assassins Creed Revelationsادامه سري بازي قاتل ماجراجوي محبوبي که قهرمان داستان به کشف رمز و راز از مربي قبلي خود Altair پرداخته به شهر قسطنطنيه ، قلب امپراتوري عثماني نفوذ خواهد کرد .مسيري که با خطرات منطقه اي فراواني همراه خواهد بود.اين بازي در پلتفرم جاوا در سايز هاي مختلف در آرياموبايل آماده دريافت است.

سايز هاي ارائه شده : 176x208, 240x320, 320x240, 360x640



ادامه مطلب ...


در نسخه 2012 بازی Real Football از فوتبال در موبایل خود با گرافیک بهبود یافته و انیمیشن و منوی بهتر به همراه بیش از 240 تیم لذت خواهید برد ، بازی Real Football 2012 قابلیت بازی در حالت چند نفره به وسیله بلوتوث را دارا می باشد. این بازی برای گوشی های با پلتفرم جاوا در تمامی سایز های ارائه شده در سایت آریاموبایل آماده دریافت می باشد.

سایز های ارائه شده : 128x128, 128x160, 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 

 

تغییرات 28/10/90:
- اضافه شدن نسخه iOS


 



ادامه مطلب ...


 

تغییرات: 29/2/1391
- نسخه Opera Mini v6.5 (29707) اضافه شد.
Opera Mini 6.0 English + Opera Mini 6.0 Farsi

اپرا مینی 6 آخرین نسخه از محبوب ترین مرورگر تلفن همراه در جهان!

تغییرات اپرا مینی

v.6.0.24095

نسبت به نسخه قبلی:


-

به روز رسانی اینترفیس (رابط)


- پوسته های جدید و متنوع


-

بهبود زوم و دکمه های حرکت


- فرصتی برای به اشتراک گذاشتن لینک مستقیم برای دوستان از طریق سایت های اصلی شبکه های اجتماعی


-

پشتیبانی کامل از یوتیوب و مشاهده ویدیو بر روی مدیا پلیر موبایل


- امکان باز کردن لینک جدید در پس زمینه


- پشتیبانی بهبود یافته از گوشی های لمسی


- مولتی اسکرین


- پشتیبانی بهبود یافته از فونت های آسیایی از جمله فارسی


- بهینه سازی رابط کاربری برای تبلت


- و ...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب