موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

شرکت گوگل بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار در کنفرانس I/O امروز، به شایعات رنگ واقعیت بخشید و تبلت جدید خود با نام Nexus 7 را معرفی کرد. این تبلت که توسط شرکت ASUS --  یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان  تبلت های اندرویدی -- تولید خواهد شد، اولین تجربه گوگل در بازار تبلت هاست که به عقیده بسیاری از کارشناسان برای رقابت با تبلت Kindle Fire آمازون طراحی شده است.



ادامه مطلب ...


شرکت مایکروسافت در گذشته تعداد بسیار محدودی از محصولات سخت افزاری را تولید و روانه بازار کرده که برخی از آنها -- مانند کنسول های بازی سری Xbox -- کاملاً موفق بوده و برخی -- مانند پلیر های سری Zune -- با شکست روبرو شده‌اند.

اما اخیراً مایکروسافت تبلت های جدیدی بر مبنای ویندوز 8 با نام Surface معرفی کرده  که طبق نظر برخی کارشناسان می تواند آغاز حرکتی جدید از مایکروسافت باشد. به همین دلیل نیز برخی شایعات مبنی بر تولید اسمارت فونی مبتنی بر ویندوز فون 8 در سایت‌های آی تی منتشر شده که هرچند هرگز به تایید رسمی نرسیده‌اند، اما با سیاست جدید مایکروسافت -- مبنی بر تولید سخت افزار توسط این شرکت -- هم راستا به نظر می‌رسند.



ادامه مطلب ...


 سیستم عامل اندروید در چند سال اخیر با رشد تصاعدی روبرو بوده و توانسته در مدت زمان نسبتاً کوتاهی درصد قابل توجهی از بازار کشور های توسعه یافته را از آن خود کند. اما بسیاری از کارشناسان معتقدند رشد سریع این سیستم عامل تا حدودی به دلیل محصولات ارزان قیمت و متنوعی است که تولید می‌شود و کاربران این نوع محصولات، مقدار بسیار کمی در مورد اسمارت فون های خود می‌دانند.



ادامه مطلب ...


واحد خبر mobile.ir :  اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا (USPTO) به تازگی یکی از درخواست های حق اختراع سامسونگ را منتشر نموده که می تواند حاکی از کار تیم تحقیق و توسعه سامسونگ بر روی بهبود واسط کاربر لمسی محصولات این کمپانی باشد و شاید در آینده نه چندان دور شاهد به کار گرفته شدن روش های ذکر شده در این اختراع در واسط کاربر TouchWiz محصولات اندرویدی سامسونگ باشیم.



ادامه مطلب ...


نشست سالیانه سهامداران گوگل در روز 21 ژوئن 2012 (1 تیر 1391) در مقر اصلی این کمپانی در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار گردید. در بخشی از این نشست که به پرسش و پاسخ اختصاص داشت سهامداران گوگل پرسش های متنوعی را در زمینه هایی نظیر تبلیغات موبایل، حریم خصوصی، ویدیوهای آنلاین، گسستگی اندروید، خریدهای گوگل و ... مطرح کردند و طبعاً یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این پرسش ها مربوط به بزرگترین خرید تاریخ گوگل یعنی تصاحب موتورولا موبیلیتی (/news/view-529-google-acquires-motorola-mobility.aspx) بود. این که به راستی چرا گوگل 12.5 میلیارد دلار صرف خرید موتورولا موبیلیتی کرده است؟



ادامه مطلب ...


 سؤالی که بسیاری از کاربران کنونی اسمارت فون های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون دارند این است که آیا پس از عرضه ویندوز فون 8، گوشی هوشمند آنها نیز به این نسخه از سیستم عامل ویندوز فون آپدیت خواهد شد؟



ادامه مطلب ...


شرکت مایکروسافت برای اولین بار در اواخر سال 2010 سیستم عامل ویندوز فون را معرفی کرد تا به عنوان رقیبی جدی برای اندروید و iOS وارد دنیای اسمارت فون ها شود. اما این سیستم عامل با وجود موفقیت کوتاه اولیه و جلب نظر مثبت بسیاری از منتقدین و توسعه دهندگان، به مرور زمان با کاهش استقبال روبرو شد و ویندوز فون که یکی از متفاوت‌ترین سیستم عامل‌های توسعه داده شده محسوب می‌شد، در میان گرد و خاک سیستم عامل‌های iOS و اندروید و البته محصولات خوش آب و رنگ این دو سیستم عامل محو شد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:تبلت Tablet , ال جی LG, :: 16:5 ::  نويسنده : امیر

شرکت ال‌جی که چهارمین تولید کننده موبایل در جهان محسوب می‌شود، هم اکنون در بازار اسمارت فون ها وضعیت چندان خوبی را تجربه نکرده و همان‌طور که در خبر سود تولید کنندگان از بازار اسمارت فون ها گفته شد، 90 درصد سود این بازار به اپل و سامسونگ تعلق می گیرد و شرکت های دیگر در حال حاضر سهم ناچیزی از سود بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص می دهند.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب