موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

کتاب موبایل

دانلود ماهنامه موبایل طنین بوک نسخه خرداد ماه 1391

تسخه خرداد کتاب موبایل طنین نیز منتشر شد که می توانید در ادامه مطلب از سایت جوجیکا دانلود نمایید.



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : امیر

 

 آیین زردشت

نام کتاب : آشنایی با آیین زردشت

نویسنده : اسدالله بهمنی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۱۸   کیلوبایت

توضیحات :  زردشت پیامبر ایران باستان بود که مزدیسنا را بنیان گذاشت. وی همچنین سراینده گات‌ها، کهن‌ترین بخش اوستا می‌باشد. زرتشت را گاهی یک مصلح اجتماعی یا یک معلم اخلاق‌گرا نیز عنوان کرده‌اند. زمان و محل دقیق تولد وی مشخص نیست اما گمانه‌زنی‌ها و اسناد، زمانی بین ۶۰۰۰ تا ۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح را برای او حدس زده‌اند و زادگاه وی را به مناطق مختلفی مانند ری، آذربایجان، خوارزم و سیستان نسبت داده‌اند. تعلمیات زرتشت بعدها با باورهای بومی ایرانیان ترکیب شد و آئین مزدیسنای کنونی که نزدیک به پنج سده دین رسمی ایران نیز بوده‌است، را پدید آورد. نام زرتشت در فهرست یکصد نفرهٔ انسان‌های تاثیرگذار تاریخ که توسط مایکل هارت تنظیم شده‌است، قرار دارد. دین زرتشت امروزه حدود ۲۰۰ هزار تن پیرو در ایران، هند و برخی نقاط دیگر جهان دارد. این کتاب حاوی اطلاعاتی مختصر اما جامع در باب آیین زردشت است. که از چندین کتاب همراه با مساعدتهای چند نفر از پیروان این دین فراهم شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : امیر

 

امنیت در سفر حج ‎

نام کتاب :  امنیت در سفر حج

نویسنده : سازمان حج و زیارت

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۱۰   کیلوبایت

توضیحات : آنچه در این کتابچه، به مطالعه ی آن خواهید نشست، نتیجه تحقیقات و پژوهش های حوادثی است که در مسیر این سفر روحانی به انحاء مختلف، اتفاق افتاده و اینک به صورت توصیه های چند، در اختیار شما قرار گرفته است. لازم به ذکر است که عدم رعایت برخی از موارد ذیل دارای مجازاتهایی نظیر بازداشت و … می باشد.و رعایت به آن قوانین باعث حفظ شئونات کشور ایران، خواهد گردید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : امیر

نام کتاب : رساله آیت الله وحید خراسانی

نویسنده : حسین وحید خراسانی

ناشر gogika

رمز:www.gogika.com

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۹۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۷۲۰   کیلوبایت

توضیحات :  حسین وحید خراسانی مرجع تقلید شیعه دوازده امامی است. کلاس درس او پررونق‌ترین کلاس حوزه علمیه قم است و به‌ طور متوسط در هر جلسه درس وی حدود ۲ تا ۳ هزار طلبه شرکت می‌کنند. وحید خراسانی از مراجع سنتی قم به شمار می‌رود و در سخنان خود انتقادهای فراوانی را نسبت به بزرگان اهل سنت ابراز می‌کند. او همچنین از پایه‌گذاران برگزاری عزاداری در سالروز وفات حضرت فاطمه است. وحید خراسانی در این روز و در سالروز مرگ امام جعفر صادق با پای برهنه، پیاده از دفتر خود تا حرم فاطمه معصومه در بین دسته عزادار حاضر می‌شود. او یکی از هفت نفری ست که پس از مرگ محمدعلی اراکی، در فهرست هفت‌گانه مراجعی قرار گرفتند که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معرفی کرد. صادق لاریجانی، رئیس فعلی قوه قضاییه داماد اوست. دفتر و منزل او در خیابان صفائیه قم قرار دارد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 21:29 ::  نويسنده : امیر

نام کتاب : مسئله ی حجاب

نویسنده : مرتضی مطهری

ناشر : gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۰۰۰   کیلوبایت

توضیحات :  کتاب مسئله حجاب، سلسله سخنرانی‏های استاد مطهری در انجمن اسلامی پزشکان است. آن استاد فرزانه معتقد بود که گذشته از انحراف‏های عملی فراوانی که در زمینه حجاب به وجود آمده، این مسئله و دیگر مسائل مربوط به زن، وسیله‏ای در دست برخی افراد ناپاک قرار گرفته است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب