موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

3D Rollercoaster Rush New York v1.5

در بازی زیبا و مهیج ۳D Rollercoaster Rush New York که در شهر نیویورک انجام می شود، یک ترن هوایی مارپیچ پیش روی شماست که از میان ساختمان های شهر می گذرد. شما باید به صورت تکی یا با دوستان خود و با استفاده از کنترل های لمسی که در بازی تعبیه شده، این ترن را در مسیری پر پیچ و خم هدایت کنید و شتاب آن را در مسیرهای سربالایی یا سراشیبی کنترل کنید تا بتوانید به خط پایان برسید. در مواقعی از بازی ممکن است ریل پاره شود و اگر سرعت خود را به درستی تنظیم نکنید، ممکن است از مسیر سقوط کنید و مراحل بازی را از دست بدهید.



ادامه مطلب ...


Patientia v1.0

بازی پازل Patientia شبیه بازی های خانه سازی ساده و کلاسیک است. در این بازی اشکال هندسی به همان شکلی که در بازی خانه سازی پایین می آمدند، در اختیار شما قرار داده می شوند و شما باید در زمانی مشخص آنها را طوری کنار هم بچینید که مربع های کوچک و بزرگ ایجاد کرده و خانه ها را حذف کنید. هر چقدر مربع ها بزرگتر باشند، امتیاز بیشتری می گیرید. رنگ خانه های کناره هم چیده شده اهمیت ندارند، تنها کنار هم چیدن صحیح آنها مهم است. این بازی می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند!



ادامه مطلب ...


Lume v0.1

در بازی زیبا و فکری Lume که به سبک پازل و ماجرایی است و محیط آن به شکل کارتونی طراحی شده، ناگهان برق خانه شخصیت کوچک و دوست داشتنی بازی قطع می شود؛ هنوز مشخص نیست که چه کسی و به چه علت برق خانه را قطع کرده است. در این بازی شما در نقش این آدمک کوچک قرار می گیرد و باید با جمع آوری ابزارهای لازم، وسایل و تجهیزات برقی مختلف را تعمیر کرده و معماهای پیش رو را به درستی حل کنید تا بتوانید روشنایی را دوباره به خانه برگردانید.



ادامه مطلب ...


Offroad Legends v1.0

با کامیون های شگفت انگیز و غول پیکر به دل صحرا بزنید و با پرش از روی تپه ها و تخریب موانع پیش رو هیجان را تجربه کنید! اگر علاقه مند به بازی های ماشین سواری هستید، حتما بازی فوق العاده گرافیکی و مهیج Offroad Legends را امتحان کنید. شما می توانید یکی از کامیون های غول پیکر که ابعاد و شکل های مختلف دارند را انتخاب کنید و وارد بازی شوید؛ مسیر پیش روی شما پر است از موانع پست و هموار و شما هستید که باید با پرش ها و فرودهای مناسب از روی موانع و تپه ها، سرعت بگیرید و مراحل بازی را طی کنید. پرش ها و فرودهای نامناسب نیز به کامیون شما آسیب وارد می کند و در نهایت باعث انفجار آن می شود.



ادامه مطلب ...


شما باید در بازی Dinosaur War باید برای محافظت از زمین و دنیای حیوانات تلاش کنید. شما وظیفه دارید با ساختن مخفی گاه، سربازان خود را جمع آوری و آموزش دهید. جانوران متنوع عصر باستان منتظر آموزش و تربیت از سوی شما هستند. شما می توانید با استفاده هوشمندانه از کریستال، سربازان مرده خود را جان دوباره ببخشید. با انجام به موقع مأموریت های روزانه، از پاداش بهره مند خواهید شد.



ادامه مطلب ...


Strikefleet Omega سبک جدیدی از بازی های دفاعی می باشد. شما در پایگاه فضایی امگا هستید که ناگهان سیستم امنیتی، هشدار هایی جدی مبنی بر نزدیک شدن شهاب سنگ و چند سفینه ناشناس اعلام میکند. تمامی سلاح های دفاعی آماده شده اند. به محض نزدیک شدن، با فرماندهی صحیص نیروها عوامل تهدید کننده را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


Ultimate MotoCross v1.0

در بازی موتورسواریUltimate MotoCross، وارد رقابتی هیجان انگیز می شوید. در این بازی شما باید با ۱۰ شرکت کننده دیگر رقابت کنید و با غلبه بر آنها بتوانید پیروز مسابقات شوید. پرش های صحیح از روی موانع راز سرعت گرفتن و جلو زدن از سایر رقباست. با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم پول زیادی برنده می شوید و می توانید موتورهای بهتر و سریع تر خریداری کنید. با پرش های زیبا هم پول بیشتری می گیرید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب