موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

عمو پاندا نام الگوريتم جديد گوگل است كه مي خواهد با سايت هايي كه داراي كيفيت محتواي مناسبي

هستند دوست شده، با سايت هاي كم كيفيت قهر كرده و پوست سايت هاي كپي كننده را بكند، اما آيا مي

دانيد عمو پاندا چطور كيفيت سايت ها را ارزيابي مي كند؟

كتاب عمو پاندا براي كساني نوشته شده است كه مايلند جهت ارتقاء و يا حفظ جايگاه خود در گوگل،

سايت خود را بر اساس الگوريتم جديد بهينه كرده و دست دوستي به عمو پاندا دهند، جهت ايجاد يك

ارتباط صميمي با عمو پاندا مي بايست دقت بيشتري در موارد زير داشته باشيد:


 

 آموزش آپ نت   ‎

نام کتاب : آموزش کار با شبیه ساز آپ نت – opnet

نویسنده : نامشخص

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۰۶۰   کیلوبایت

توضیحات :  پیچیده شدن شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی در سال‌های اخیر به افزایش اهمیت دانش مهندسی در طراحی این شبکه‌ها منجر شده است. شرکت‌های گوناگون برای تدوین یک پروسه طراحی برای رسیدن به عملکرد بهینه شبکه تلاش کرده و سرمایه‌‌گذاری‌های هنگفتی انجام داده‌اند. در اکثر روال‌های طراحی، شبیه‌سازی شبکه که پس از فاز اول (جمع آوری نیازها) و انجام طراحی انجام می‌گیرد، یکی از مراحل مهم طراحی محسوب می‌شود. OPNET همانطور که از نام آن (OPtimum Network performance ) مشخص است ، نرم‌افزاری است که دستیابی به عملکرد بهینه را ممکن می‌سازد. قابلیت‌های این نرم افزار در شبیه‌سازی جنبه‌های مختلف شبکه، از لایه کاربرد گرفته تا لایه‌های فیزیکی، حیرت انگیز است. این نرم افزار به طراحان و محققان اجازه می‌دهد عملکرد پروتکل‌ها و تجهیزات را با دقت قابل قبولی از طریق شبیه‌سازی پیش‌بینی کنند. تجربه کار با نرم افزارهای رقیب مانند NS ، ما را متقاعد کرده است که OPNET یکه‌تاز عرصه شبیه‌سازی شبکه است .



ادامه مطلب ...


 

 

 دانلود کتاب آموزش جامع  Yii Framework  ‎

نام کتاب : آموزش جامع  Yii Framework

نویسنده : علی برجیان

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۶۰   کیلوبایت

توضیحات :  Yii یک فریم ورک  PHP با عملکرد بسیار بالاست که برای ایجاد سریع اپلیکیشن های وب به کار برده میشود.همچنین بیشترین قابلیت استفاده مجدد را در برنامه نویسی وب فراهم می کند و فرایند تولید نرم افزار را سرعت می بخشد.کلمه  Yii که ییی خوانده می شود به معنای آسانی ، کاربردی و قابل گسترش است . Yii یک فریم ورک عمومی برنامه نویسی وب است و واقعا می تواند برای توسعه هر گونه اپلیکیشن وبی به کار برده شود.از آنجایی که بسیار سبک است و به سیستم پیچیده cache  کردن تجهیز می باشد ، مخصوصا برای توسعه اپلیکیشن های پر ترافیک از جمله فروم ،پورتال ، سیستم مدیریت محتوا، سیستم های تجارت الکترونیک و … مناسب است. برتری فریم ورک Yii به سایر فریم ورک در بهروری بیشتر ، غنی بودن ویژگی ها و مستندات واضح آن است.Yii  از پایه با دقت طوری طراحی شده تا نیاز های توسعه اپلیکیش های وبی جدی را به طور کامل براورده کند.همچنین نه نتیجه پروژه دیگری می باشد نه از بهم چسباندن کارهای دیگران است.آن نتیجه تجربه غنی نویسنده آن در توسعه اپلیکیشن های وب و تحقیقات  و انعکاسات فریم ورک ها و اپلیکیشن های دیگر وب است.



ادامه مطلب ...


 

 

 وایمکس ‎

نام کتاب : بررسی تخصصی فناوری وایمکس

نویسنده : صادق خیر اللهی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۲۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  در این کتاب ، در مرحله اول جهت آشنایی به توضیح مختصری از تکنولوژی وایمکس IEEE 802.16 می پردازیم و سپس به بحث  QOS وارد می شویم .فناوری وایمکس در حال حاضر پشتیبانی بسیار قوی از قابلیت های QOS انجام می دهد.لایه MAC در وایمکس از معماری اتصال گرا برخوردار است. وایمکس با استفاده از این معماری می تواند از کاربردهای گوناگون نظیر سرویس های صوت و ارتباطات چند رسانه ای پشتیبانی کند. همچنین این معماری نرخ بیت ثابت ، نرخ بیت متغیر ، جریان ترافیک بلادرنگ و به طور کلی مدیریت بهینه ترافیک داده را پشتیبانی می کند. طراحی لایه MAC به گونه ای است که امکان پشتیبانی همزمان از تعداد زیادی کاربر ، آن هم با ملزومات  QOS متفاوت را مقدور ساخته است.



ادامه مطلب ...


کتاب موبایل

دانلود ماهنامه موبایل طنین بوک نسخه خرداد ماه 1391

تسخه خرداد کتاب موبایل طنین نیز منتشر شد که می توانید در ادامه مطلب از سایت جوجیکا دانلود نمایید.



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : امیر

 

فیشینگ

 

نام کتاب :  فیشینگ چیست؟

نویسنده : محمد علی مجرب

ناشر جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 32

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  506  Kb

توضیحات :  هر روزه دزدان اینترنتی راه های جدیدی را برای بدست آوردن هویت شخصی افراد و دست یابی به اطلاعات شخصی آنها به کار می برند. یکی از رو شهایی که اخیرا بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته و البته کمی هم پیچیده می باشد، فیشینگ نام دارد. حملات موسوم به فیشینگ به آن دسته از حملات اینترنتی گفته می شود که معمولا طراحان آنها از ایمیلهای دارای آدرسهای فرستنده جعلی برای کشاندن کاربران به وب سایتهای مورد نظرشان استفادهمی کنند. اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در این زمینه می باشید پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده را دانلود و مطالعه کنید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب