موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

 

 انواع گلها و خصوصیات آن ‎

نام کتاب : انواع گل و خصوصیات آنها

نویسنده : نامشخص

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۴۲   کیلوبایت

توضیحات :  گُل یا شکوفه ساختار زایشی در گیاهان گل‌دار یا نهان‌دانه است. این فرآیند با گرده‌افشانی آغاز و پس از لقاح به تشکیل دانه می‌انجامد.در کتاب حاضر به معرفی انواع گل ها و خصوصیات آنها پرداخته است. گلهایی که در این کتاب معرفی شده اند عبارتند از :

گل بنفشه

کوکب کوهی

میمون

کتان

اورانزیم

میخک باغی

همیشه بهار

ستاره دائمی

گازالیا

مارگریت

قرنفل

سنتر اتوس شقایق

مغربی تاج الملوک

سیلن

بو مادران

داوودی

برگ نقره ای

گازمانیا

لاله عباسی

شاهپسند

ختمی

اطلسی

ناز آفتابی

اطلسی ژاپنی

استکانی



ادامه مطلب ...


Ultimate MotoCross v1.0

در بازی موتورسواریUltimate MotoCross، وارد رقابتی هیجان انگیز می شوید. در این بازی شما باید با ۱۰ شرکت کننده دیگر رقابت کنید و با غلبه بر آنها بتوانید پیروز مسابقات شوید. پرش های صحیح از روی موانع راز سرعت گرفتن و جلو زدن از سایر رقباست. با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم پول زیادی برنده می شوید و می توانید موتورهای بهتر و سریع تر خریداری کنید. با پرش های زیبا هم پول بیشتری می گیرید.



ادامه مطلب ...


F18 Carrier Landing v3.1

فرود آمدن بر روی عرشه ناوهای هواپیمابر از سخت ترین کارهایی است که خلبانان جت های نیروی دریایی باید انجام دهند. ناو هواپیمایی بازی F18 Carrier Landing تنها ۱۵۰ متر فضا برای فرود دارد. این فضا برای فرود آمدن جت های سنگین و پرسرعت F/A-18 Hornet خیلی کافی نیست! وظیفه شماست که این جت را به بهترین شکل هدایت کنید تا بتوانید به درستی روی عرشه ناو دریایی فرود بیاورید. بازی دارای ماموریت های گشت زنی نیز هست.



ادامه مطلب ...


Tiny Bee v1.25.00

زنبور کوچک بازی زیبای Tiny Bee، هنوز به اندازه ای بزرگ نشده که بتواند به خوبی پرواز کند و برای خود عسل جمع آوری کند. شما باید به این زنبور دوست داشتنی کمک کنید که بتواند به صورت صحیح در هوا پرواز کرده و با گذشتن از تپه ها و کوه ها، عسل ها و گرده گل ها را جمع آوری کند. بازی رفته رفته سرعت گرفته و کمک می کند که زنبور بیشتر اوج بگیرد. وظیفه شماست که سرعت زنبور را کنترل کنید و با فرود و اوج های مناسب عسل های بیشتری جمع کنید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید.



ادامه مطلب ...


 

 

 وایمکس ‎

نام کتاب : بررسی تخصصی فناوری وایمکس

نویسنده : صادق خیر اللهی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۲۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  در این کتاب ، در مرحله اول جهت آشنایی به توضیح مختصری از تکنولوژی وایمکس IEEE 802.16 می پردازیم و سپس به بحث  QOS وارد می شویم .فناوری وایمکس در حال حاضر پشتیبانی بسیار قوی از قابلیت های QOS انجام می دهد.لایه MAC در وایمکس از معماری اتصال گرا برخوردار است. وایمکس با استفاده از این معماری می تواند از کاربردهای گوناگون نظیر سرویس های صوت و ارتباطات چند رسانه ای پشتیبانی کند. همچنین این معماری نرخ بیت ثابت ، نرخ بیت متغیر ، جریان ترافیک بلادرنگ و به طور کلی مدیریت بهینه ترافیک داده را پشتیبانی می کند. طراحی لایه MAC به گونه ای است که امکان پشتیبانی همزمان از تعداد زیادی کاربر ، آن هم با ملزومات  QOS متفاوت را مقدور ساخته است.



ادامه مطلب ...


دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای Elles 2011

( کیفیت : 720p / ژانر : درام / امتياز : 6/10 / اطاعات کامل )

دانلود فیلم جدید Elles 2011


ادامه مطلب ...


 

 

 ایران پیش از آریایی ها ‎

نام کتاب : ایران پیش از آریایی ها

نویسنده : نا مشخص

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۲۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۳۶۰   کیلوبایت

توضیحات :

 ایران در دوره پیش از تاریخ خود به سه دوره تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از: پارینه‌سنگی (عصر حجر قدیم)  ، فرا پارینه سنگی و نوسنگی (عصر حجر جدید). در ایران تپه‌های باستانی بسیاری از دوره نوسنگی باقی مانده‌ است.بر خلاف آنچه که اغلب فکر می کنند آریایی ها اولین قومی نبودند که به ایران پای نهادند هر جا که سخن از ایران می شود همه ابتدا به یاد مادها و هخامنشیان می افتند که ریشه آریایی(تقریبا) داشتند و کمتر راجع به اقوامی که قبل از ایشان در ایران ساکن بودند سخن به میان می آید. خیلی بیشتر از آنی که مادها و هخامنشیان در ایران زندگی کنند در غرب ایران یعنی در نواحی زاگرس کنونی اقوامی به نام گوتی ها و لولویی ها و کاسی ها زندگی می کردند.در کتاب حاضر مکان ها ، اقوام ها و نژاد های پیش از آریایی ها بررسی شده است.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب