موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

شرکت مایکروسافت برای اولین بار در اواخر سال 2010 سیستم عامل ویندوز فون را معرفی کرد تا به عنوان رقیبی جدی برای اندروید و iOS وارد دنیای اسمارت فون ها شود. اما این سیستم عامل با وجود موفقیت کوتاه اولیه و جلب نظر مثبت بسیاری از منتقدین و توسعه دهندگان، به مرور زمان با کاهش استقبال روبرو شد و ویندوز فون که یکی از متفاوت‌ترین سیستم عامل‌های توسعه داده شده محسوب می‌شد، در میان گرد و خاک سیستم عامل‌های iOS و اندروید و البته محصولات خوش آب و رنگ این دو سیستم عامل محو شد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:تبلت Tablet , ال جی LG, :: 16:5 ::  نويسنده : امیر

شرکت ال‌جی که چهارمین تولید کننده موبایل در جهان محسوب می‌شود، هم اکنون در بازار اسمارت فون ها وضعیت چندان خوبی را تجربه نکرده و همان‌طور که در خبر سود تولید کنندگان از بازار اسمارت فون ها گفته شد، 90 درصد سود این بازار به اپل و سامسونگ تعلق می گیرد و شرکت های دیگر در حال حاضر سهم ناچیزی از سود بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص می دهند.



ادامه مطلب ...


شما باید در بازی Dinosaur War باید برای محافظت از زمین و دنیای حیوانات تلاش کنید. شما وظیفه دارید با ساختن مخفی گاه، سربازان خود را جمع آوری و آموزش دهید. جانوران متنوع عصر باستان منتظر آموزش و تربیت از سوی شما هستند. شما می توانید با استفاده هوشمندانه از کریستال، سربازان مرده خود را جان دوباره ببخشید. با انجام به موقع مأموریت های روزانه، از پاداش بهره مند خواهید شد.



ادامه مطلب ...


Strikefleet Omega سبک جدیدی از بازی های دفاعی می باشد. شما در پایگاه فضایی امگا هستید که ناگهان سیستم امنیتی، هشدار هایی جدی مبنی بر نزدیک شدن شهاب سنگ و چند سفینه ناشناس اعلام میکند. تمامی سلاح های دفاعی آماده شده اند. به محض نزدیک شدن، با فرماندهی صحیص نیروها عوامل تهدید کننده را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


 

 

 نقشه کشی برق ساختمان ‎

نام کتاب : نقشه کشی برق ساختمان

نویسنده : رضا ترابی اصفهانی

ناشر :  جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۲۱   کیلوبایت

توضیحات :  در این کتاب به اختصار و به کمک نقشه های طراحی شده با نرم افزار اتوکد، با نقشه سیستم برق بخشهای مختلف ساختمان به طور اختصار آشنا خواهید شد. محتوای نقشه ها عبارتند از:

۱ علائم

۲ – نقشه پلان ها

۳ نمودار تابلوها

۴ نمودار رایزر

۵ جزئیات نقشه

۶ توضیحات نقشه



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب