موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

aCalendar+ v0.13.1

aCalendar+ یکی از بهترین نرم افزارهای تقویم برای اندروید است. این نرم افزار با امکانات متنوعی که همراه دارد می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای نرم افزار ساده تقویم گوشی شما باشد. از این نرم افزار برای درج تاریخ تولد افراد یا سالگردها و روزهای خاص نیز می توانید استفاده کنید؛ نرم افزار با فرا رسیدن روزهای وارد شده، رویداد آن روز را به اطلاع شما می رساند. حرکت نرم و روان میان روزها، نمایش تقویم بر اساس ماه و هفته و روز، یادآوری رویدادها، ویجت تمام صفحه و مصرف کم باتری از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:free download apps for android, free download MyAlbum for Facebook Pro v2,95, full and free android apps, دانلود جدیدترین نرم افزار های اندروید, دانلود رایگان MyAlbum for Facebook Pro v2,95, دانلود نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 اندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار فیسبوک برای اندروید, دانلود نرم افزار های اندروید با لینک مستقیم, دانلود نسخه جدید MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای اندروید, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای HTC, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای اندروید, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای سامسونگ, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای سونی اریکسون, نرم افزار اشتراک عکس در فیسبوک برای اندروید, نرم افزار اندرویدی برای دانلود عکس های فیسبوک, نرم افزار اندرویدی برای دانلود و آپلود عکس به فیسبوک, نرم افزار رایگان MyAlbum for Facebook Pro v2,95 اندروید, نرم افزاری اندرویدی برای دانلود و آپلود عکس به فیسبوک, نسخه کامل MyAlbum for Facebook Pro v2,95 اندروید, نسخه کرک شده MyAlbum for Facebook Pro v2,95, :: 22:53 ::  نويسنده : امیر



 سیستم عامل اندروید در چند سال اخیر با رشد تصاعدی روبرو بوده و توانسته در مدت زمان نسبتاً کوتاهی درصد قابل توجهی از بازار کشور های توسعه یافته را از آن خود کند. اما بسیاری از کارشناسان معتقدند رشد سریع این سیستم عامل تا حدودی به دلیل محصولات ارزان قیمت و متنوعی است که تولید می‌شود و کاربران این نوع محصولات، مقدار بسیار کمی در مورد اسمارت فون های خود می‌دانند.



ادامه مطلب ...


واحد خبر mobile.ir :  اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا (USPTO) به تازگی یکی از درخواست های حق اختراع سامسونگ را منتشر نموده که می تواند حاکی از کار تیم تحقیق و توسعه سامسونگ بر روی بهبود واسط کاربر لمسی محصولات این کمپانی باشد و شاید در آینده نه چندان دور شاهد به کار گرفته شدن روش های ذکر شده در این اختراع در واسط کاربر TouchWiz محصولات اندرویدی سامسونگ باشیم.



ادامه مطلب ...


نشست سالیانه سهامداران گوگل در روز 21 ژوئن 2012 (1 تیر 1391) در مقر اصلی این کمپانی در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار گردید. در بخشی از این نشست که به پرسش و پاسخ اختصاص داشت سهامداران گوگل پرسش های متنوعی را در زمینه هایی نظیر تبلیغات موبایل، حریم خصوصی، ویدیوهای آنلاین، گسستگی اندروید، خریدهای گوگل و ... مطرح کردند و طبعاً یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این پرسش ها مربوط به بزرگترین خرید تاریخ گوگل یعنی تصاحب موتورولا موبیلیتی (/news/view-529-google-acquires-motorola-mobility.aspx) بود. این که به راستی چرا گوگل 12.5 میلیارد دلار صرف خرید موتورولا موبیلیتی کرده است؟



ادامه مطلب ...


 شرکت Foxconn که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات شرکت اپل محسوب می‌شود، به تازگی همکاری مشترکی را با شرکت Sharp آغاز کرده است که احتمالاً نقش موثری در سرنوشت هر دو شرکت خواهد داشت. اما رئیس هیئت مدیره این شرکت آقای Terry Gou در کنفرانس سالانه با سهامداران، سخنان جالب و بحث برانگیزی در مورد آیفون بعدی شرکت اپل و رقابت با سامسونگ بیان کرده است.



ادامه مطلب ...


 سؤالی که بسیاری از کاربران کنونی اسمارت فون های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون دارند این است که آیا پس از عرضه ویندوز فون 8، گوشی هوشمند آنها نیز به این نسخه از سیستم عامل ویندوز فون آپدیت خواهد شد؟



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب