موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

 

 

 دانلود کتاب آموزش جامع  Yii Framework  ‎

نام کتاب : آموزش جامع  Yii Framework

نویسنده : علی برجیان

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۶۰   کیلوبایت

توضیحات :  Yii یک فریم ورک  PHP با عملکرد بسیار بالاست که برای ایجاد سریع اپلیکیشن های وب به کار برده میشود.همچنین بیشترین قابلیت استفاده مجدد را در برنامه نویسی وب فراهم می کند و فرایند تولید نرم افزار را سرعت می بخشد.کلمه  Yii که ییی خوانده می شود به معنای آسانی ، کاربردی و قابل گسترش است . Yii یک فریم ورک عمومی برنامه نویسی وب است و واقعا می تواند برای توسعه هر گونه اپلیکیشن وبی به کار برده شود.از آنجایی که بسیار سبک است و به سیستم پیچیده cache  کردن تجهیز می باشد ، مخصوصا برای توسعه اپلیکیشن های پر ترافیک از جمله فروم ،پورتال ، سیستم مدیریت محتوا، سیستم های تجارت الکترونیک و … مناسب است. برتری فریم ورک Yii به سایر فریم ورک در بهروری بیشتر ، غنی بودن ویژگی ها و مستندات واضح آن است.Yii  از پایه با دقت طوری طراحی شده تا نیاز های توسعه اپلیکیش های وبی جدی را به طور کامل براورده کند.همچنین نه نتیجه پروژه دیگری می باشد نه از بهم چسباندن کارهای دیگران است.آن نتیجه تجربه غنی نویسنده آن در توسعه اپلیکیشن های وب و تحقیقات  و انعکاسات فریم ورک ها و اپلیکیشن های دیگر وب است.



ادامه مطلب ...


VLC Remote v2.90

VLC Remote گوشی شما را به یک ریموت کنترل مخصوص برای نرم افزار VLC Media Player تبدیل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید نسخه مخصوص ویندوز نرم افزار پلیر VLC Media Player را به صورت ریموت، کنترل کنید. نرم افزار امکان کنترل کامل و گشت و گذار در پوشه های مختلف درایوهای کامپیوتر شما و پخش موزیک ها و فیلم های دلخواه را فراهم می کند. این نرم افزار نیازمند ارتباط اینترنت است.



ادامه مطلب ...


Rain Alarm Pro v3.4.11

Rain Alarm Pro آلارمی برای اطلاع رسانی بارش باران یا برف است. نرم افزار با استفاده از اطلاعات بروز رادارهای ایستگاه های بررسی وضع هوا، وضعیت بارش ساعات و روزهای پیش رو را به صورت انیمشن نمایش می دهد و با استفاده از آلارم به اطلاع شما می رساند. این نرم افزار برای کسانی که بیرون از خانه در حال پیاده روی یا دوچرخه سواری هستند می تواند بسیار مفید باشد. همچنین با استفاده از ویجت نرم افزار می توانید پیش بینی بارش را بدون استفاده از آلارم در هوم اسکرین گوشی خود داشته باشید.



ادامه مطلب ...


Droid Scan Pro PDF v5.4

Droid Scan گوشی یا تبلت اندرویدی شما را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به وسیله دوربین گوشی یا تبلت خود چندین عکس تهیه کنید و سپس عکس های گرفته شده را تنها با طی چند مرحله به یک فایل پی دی اف واحد تبدیل کنید. نرم افزار قاب یا فرمت صفحات روزنامه ها، کتاب ها، مجلات، کارت ویزیت ها، یادداشت ها و… را تشخیص داده و به شما امکان عکس برداری صحیح و تنظیم شده را می دهد. کنتراست و رنگ عکس های گرفته شده نیر قابل تنظیم است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:free download apps for android, free download Picus Audio Player Pro v1,1156, full and free android apps, دانلود جدیدترین نرم افزار های اندروید, دانلود رایگان Picus Audio Player Pro v1,1156, دانلود نرم افزار Picus Audio Player Pro v1,1156 اندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار های اندروید با لینک مستقیم, دانلود نسخه جدید Picus Audio Player Pro v1,1156 برای اندروید, موزیک پلیر با قابلیت پخش انواع فرمت ها برای اندروید, نرم افزار Picus Audio Player Pro v1,1156 برای HTC, نرم افزار Picus Audio Player Pro v1,1156 برای اندروید, نرم افزار Picus Audio Player Pro v1,1156 برای سامسونگ, نرم افزار Picus Audio Player Pro v1,1156 برای سونی اریکسون, نرم افزار اعمال افکت کنسرت روی موزیک ها برای اندروید, نرم افزار رایگان Picus Audio Player Pro v1,1156 اندروید, نرم افزار موزیک پلیر با افکت های صوتی برای اندروید, نرم افزار موزیک پلیر همراه با اکولایزر برای اندروید, نرم افزار موزیک پلیر همه کاره برای اندروید, نسخه کامل Picus Audio Player Pro v1,1156 اندروید, نسخه کرک شده Picus Audio Player Pro v1,1156, :: 22:14 ::  نويسنده : امیر

Picus Audio Player Pro v1.1156

Picus Audio Player Pro نرم افزاری همه کاره و با امکانات متنوع برای پخش موزیک های دلخواه شما می باشد. با استفاده از این پلیر می توانید انواع موزیک ها با فرمت های مختلف مثل MP3 ،MP4 ،M4A ،۳GP ،WAV ،APE ،FLAC و OGG را در گوشی اندرویدی خود پخش کنید. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی زیبا می باشید که می توانید روی موزیک های خود اعمال کنید و از شنیدن آنها لذت ببرید. امکان پخش با ۹ باند اکولایزر گرافیکی بر اساس سبک موزیک، استفاده از بیس و صدای تبل در پس زمینه موزیک ها و اعمال افکت های صوتی مثل پیچش صدای سالن سخنرانی یا کنسرت از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند.



ادامه مطلب ...


SysTune v1.7.3

SysTune ابزاری برای افزایش سرعت و بالا بردن کیفیت استفاده و بهره وری گوشی های روت شده است. این نرم افزار امکان تغییر تنظیمات سیستمی و بهینه سازی گوشی را برای رسیدن به بهترین عملکرد ممکن فراهم می سازد. نرم افزار برای کاربران حرفه ای که دسترسی روت به گوشی خود دارند طراحی شده و استفاده از آن به کاربران معمولی توصیه نمی شود! چون تغییر بعضی از تنظیمات مهم ممکن است صدمات جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کند. برخی از تنظیماتی که نرم افزار امکان تغییر آنها را به شما ارائه می دهد عبارتند از تغییر حداقل و حداکثر فرکانس CPU، تغییر ولتاژ گوشی، مسدودسازی تنظیمات گوشی، تغییر اولویت پردازش های در حال اجرا و… .



ادامه مطلب ...


Weather v1.1

Weather ویجتی زیبا و فوق العاده برای نمایش وضعیت آب و هوا و پیش بینی آن برای بیش از ۸ میلیون نقطه در سراسر جهان است. وضعیت آب و هوای مناطق مختلف چندین بار در روز بروز رسانی می شود و شما می توانید به صورت آنی از وضعیت و پیش بینی وضعیت هوای شهر مورد نظر خود مطلع شوید. پیش بینی وضع هوا تا ۳ روز آینده قابل دریافت و نمایش است. ممکن است هوای یک روز در هنگام ظهر آفتابی باشد ولی در هنگام شب بارانی شود، ویجت پیش بینی آب و هوای ساعات مختلف روز را هم به اطلاع شما می رساند.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب