موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Official Uefa Euro 2012 v1.1

Official Uefa Euro 2012 نرم افزار رسمی مسابقات یورو ۲۰۱۲ برای پیگیری و دنبال کردن وقایع این مسابقات برای اندروید است. این مسابقات از ۸ ژوئن شروع شده و تا ۱ جولای ۲۰۱۲ در دو کشور میزبان بازی ها یعنی اوکراین و لهستان ادامه خواهد داشت. توسط این نرم افزار می توانید از نتایج زنده و جدول رده بندی و همچنین از آخرین اخبار و حواشی بازی ها مطلع شوید و جدیدترین عکس ها و ویدئوها را دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


DroidIris-v2.5

توسط نرم افزار DroidIris+ می توانید به جستوی هزاران عکس در دنیای اینترنت پرداخته و عکس های یافت شده را به صورت گالری سه بعدی تماشا کنید. عکس ها می توانند توسط موتورهای جستجوی محبوب مثل گوگل، بینگ، پیکاسا، فلیکر و… جستجو شوند. همچنین می توانید عکس های موجود در مموری کارت گوشی خود، عکس های پروفایل فیسبوک و آلبوم های پیکاسا را نیز در نرم افزار وارد کنید و به صورت گالری سه بعدی تماشا کنید.



ادامه مطلب ...


Speakerphone Control v2.1.7.1

Speakerphone Control ابزاری ساده برای مدیریت صدای اسپیکر گوشی است. این نرم افزار کمک می کند تا در موقعیت های مکانی خاص بسته به نیاز کاربر، صدای مکالمات تلفنی از طریق اسپیکر گوشی پخش شود. وقتی نرم افزار فعال یا ON باشد، تمامی تنظیمات پیش فرض را برای صدای اسپیکر اعمال می کند. همچنین نرم افزار برای هر یک از حالات احتمالی دارای ویجت می باشد.



ادامه مطلب ...


Profile Scheduler+ v1.4.5

Profile Scheduler+ نرم افزاری برای مدیریت و زمان بندی انواع پروفایل ها در گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید پروفایل های مختلف را در مکان ها و زمان های مختلف به صورت دستی یا خودکار اجرا کنید. پروفایل های پیش فرض نرم افزار عبارتند از: Normal ، Meeting ، Silent ، Night و Outdoor که هر کدام عملیات خاصی را در گوشی انجام می دهند و برای مکان های مختلف کاربرد دارند. شما می توانید پروفایل های دلخواه خود را نیز ایجاد کنید؛ برای مثال می توانید برای زمانی که در حال رانندگی هستید پروفایلی با نام Car ایجاد کنید که مشخصه های روشن شدن جی پی اس و بلوتوث، خاموش شدن وای فای و روشن بودن دائم اسکرین گوشی را داشته باشد.



ادامه مطلب ...


Anti Spy Mobile Pro v1.3.1

اسپایورها از جمله بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی هستند. امروزه اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد و بتواند نرم افزار اسپایوری را روی آن نصب کند، به راحتی می تواند از تماس های تلفنی، اس ام اس ها و حتی موقعیت مکانی شما خبردار شود. توسط آنتی اسپایور قدرتمند Anobile Proti Spy M می توانید جلوی جاسوسی های احتمالی از گوشی خود را بگیرید. این نرم افزار به راحتی و با اسکن سریع گوشی می تواند انواع اسپایورها را کشف و حذف کندwww.gogika.loxblog.com.

 

 



ادامه مطلب ...


VA High Speed Downloader Pro v1.0

توسط نرم افزار VA High Speed Downloader Pro می توانید دانلودی امن، پایدار و سریع را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های حجیم را با قابلیت Resume (توقف و ادامه دانلود در زمان دیگری) و به صورت همزمان دانلود کنید. البته سرعت دانلود به نوع و کیفیت اینترنت گوشی شما بستگی دارد و نباید انتظار بالایی با توجه به سرعت های پایین شبکه اینترنت موبایل داشت.



ادامه مطلب ...


GPP Remote Control v3.5.2

اگر از کامپیوتر خود دور هستید و می خواهید عملیات خاصی را در آن انجام دهید، حتما نرم افزار GPP Remote Control مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت. توسط این نرم افزار فوق العاده می توانید از هر مکانی دسترسی ریموت به کامپیوتر خود داشته باشید. به این ترتیب همیشه به کامپیوتر خود دسترسی دارید و کامپیوتر همیشه و در هر مکان همراه شماست. نرم افزار به صورت خودکار کامپیوتر شما را پیدا کرده و بهترین راه برای اتصال به آن را انتخاب می کند. شما هر نوع عملیات دلخواهی ار قبیل کپی، حذف، دانلود و… را می توانید در کامپیوتر خود انجام دهید. همچنین با نصب وبکم بر روی مانیتور خود می توانید محیط اطراف کامپیوتر را هم ببینید.



ادامه مطلب ...


GreenPower Premium v8.5

GreenPower Premium مدت زمان نگهداری شارژ باتری گوشی شما را چندین ساعت افزایش می دهد. بر خلاف نرم افزارهای مشابه که به صورت دستی تنظیم می شوند، این نرم افزار به صورت خودکار عمل می کند و نیازی به انجام تنظیمات دستی ندارد. یک بار که عملیات بهینه سازی توسط شما آغاز شود، نرم افزار شروع به مدیریت و نظارت بر عملیاتی همچون انتقال و دریافت داده، استفاده از وای فای، بلوتوث و… می کند. نرم افزار دارای تنظیمات گسترده ای است که می توانند برای صرفه جویی بیشتر در مصرف باتری تغییر داده شوند.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب