موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Flash Player Adobe Flash Player 11.1.11    برنامه فلش بلیر برای اندروید

 

نرم افزار معروف فلش پلیر که نیازی به معرفی اون نیست

در این آپدیت فلش پلیر با  اندروید 4 سازگار شده و برخی از مشکلات امنیتی اون حل شده  .  همکنون با نصب فلش پلیر در سایت های های ویدیوی ، بازی های فلش وبگردی کنید .



ادامه مطلب ...


Pencil Camera v3.0

توسط نرم افزار جالب و خلاقانه Pencil Camera می توانید عکس های شگفت آوری با طرح و افکت مداد تهیه کنید. این نرم افزار حتی قبل از اقدام به گرفتن عکس، محیط اطراف را با طرح مدادی نمایش می دهد و تجربه بسیار جالبی را به کاربر ارائه می دهد. همچنین می توانید این افکت را به عکس های موجود در گالری گوشی خود نیز اعمال کنید. علاوه بر این افکت، نرم قابلیت اعمال ۱۱ افکت زیبای دیگر را نیز دارد که هر کدام جلوه خاصی به عکس های شما می دهند.



ادامه مطلب ...


Full Screen Launcher Pro v2.1.1

Full Screen Launcher Pro لانچری فوق العاده و جایگزین برای هوم اسکرین گوشی اندرویدی شماست. این لانچر فضایی نامحدود و تمام صفحه را در هوم اسکرین گوشی فراهم می آورد و امکان دسترسی سریع به نرم افزارها را به شما ارائه می دهد. ویژگی مهم و اصلی این نرم افزار، سه بعدی سازی فضای هوم اسکرین با قابلیت اسکرول و حرکت نرم و روان بین چندین اسکرین است.

 

 



ادامه مطلب ...


Floating Widget v3.1

نرم افزار ساده ولی کاربردی Floating Widget امکان اجرای شناور و همزمان چندین نرم افزار و ویجت را همانند محیط ویندوز در اندروید فراهم می آورد. در محیط ویندوز شما می توانید چندین پنجره و نرم افزار را روی هم باز کرده و به طور همزمان با همه آنها کار کنید. این نرم افزار هم همین امکان را برای گوشی های اندرویدی فراهم می کند. می توانید در حالی که با نرم افزاری خاص کار می کنید یا بازی می کنید، نرم افزار یا ویجت دیگری را نیز روی نرم افزار یا بازی باز شده قبلی اجرا کنید و به طور همزمان با هر دو کار کنید. برای مثال می توانید در حین بازی Angry Birds ویجتی مثل ویجت ساعت را روی این بازی اجرا کنید.



ادامه مطلب ...


Genius Scan v1.0.1

Genius Scan امکان اسکن متون، روزنامه ها، کتاب ها، مجلات و… را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید از گوشی خود به عنوان یک اسکنر استفاده کنید و تصاویر اسکن شده را فرمت های JPEG یا PDF ذخیره و به فضاهای اشتراک عکس آپلود کنید یا از طریق ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نرم افزار طوری طراحی شده که چارچوب و قاب صفحات کتاب ها و مجلات را به خوبی تشخیص داده و از آنها عکس تمام قد تهیه می کند. شما می توانید عکس های اسکن شده را به صورت فایل پی دی اف نیز ذخیره کنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : امیر

Sleep Diary Pro v3.1

Sleep Diary Pro نرم افزاری برای حفظ سلامتی شماست و کمک می کند که به موقع از خواب بیدار شوید و روز را با شادابی بیشتری شروع کنید. این نرم افزار، نرم افزاری همه کاره یا All-in-one برای تنظیم آلارم، مدیریت و تحلیل خواب شماست. نرم افزار با استفاده از شتاب سنج گوشی، حرکات شما را در هنگام خواب بررسی می کند و با ارائه گزارشات به صورت نموداری و آماری، روند خواب شما را تحلیل کرده و شما را در بهترین زمان که خواب سبکی دارید و خستگی تان رفع شده است بیدار می کند. نرم افزار دارای ویجت نیز می باشد.



ادامه مطلب ...


Weather Services Pro v1.6

Weather Services Pro مجموعه ۴ ویجت فوق العاده شامل ویجت های ساعت و آب و هواست. توسط این ویجت ها می توانید از وضعیت فعلی آب و هوا و پیش بینی آن مطلع شوید و جدیدترین نمودارها، آمارها و نقشه های جوی را از بزرگ ترین ایستگاه های تحلیلی آب و هوا در سراسر جهان دریافت کنید. این ویجت ها کامل ترین ویجت ها در نوع خود هستند و وضعیت جوی و آب و هوایی منطقه زندگی شما به همراه هزاران منطقه از سراسر جهان را به اطلاع شما می رسانند. برای راحتی کاربر، ویجت ها در چندین اندازه ارائه شده اند و قابلیت نمایش همزمان وضعیت هوای ۱۰ مکان را دارند.



ادامه مطلب ...


Official Uefa Euro 2012 v1.1

Official Uefa Euro 2012 نرم افزار رسمی مسابقات یورو ۲۰۱۲ برای پیگیری و دنبال کردن وقایع این مسابقات برای اندروید است. این مسابقات از ۸ ژوئن شروع شده و تا ۱ جولای ۲۰۱۲ در دو کشور میزبان بازی ها یعنی اوکراین و لهستان ادامه خواهد داشت. توسط این نرم افزار می توانید از نتایج زنده و جدول رده بندی و همچنین از آخرین اخبار و حواشی بازی ها مطلع شوید و جدیدترین عکس ها و ویدئوها را دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب