موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

 
 
 

Another World v1.0.4

محقق جوان در حال انجام آزمایشات در آزمایشگاه اختصاصی خود است که ناگهان نور بسیار درخشانی با آزمایشگاه او برخورد کرده و آزمایشگاه را به کلی نابود می کند. محقق جوان با اصابت نور، به دنیایی با موجودات عجیب پرتاب می شود؛ دنیایی که در آن خطر هر لحظه در کمین است! در بازی Another World، شما باید از دست تمدن های عجیب فرار کنید تا به زودی دوست خود را پیدا کنید و با کمک او بتوانید با این موجودات مبارزه کرده و آنها را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:free download Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 with direct link, free download games for android, بازی Destiny Defense:Angel or Devil, بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8, بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 برای HTC, بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 برای اندروید, بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 برای سامسونگ, بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 برای سونی اریکسون, بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 به همراه دیتا, بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 نسخه کامل, بازی Destiny Defense:Angel or Devil برای اندروید, بازی رایگان Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8, دانلود بازی Destiny Defense:Angel or Devil, دانلود بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 با لینک مستقیم, دانلود بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 برای اندروید, دانلود بازی Destiny Defense:Angel or Devil با لینک مستقیم, دانلود بازی Destiny Defense:Angel or Devil برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید, دانلود رایگان بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8, دانلود رایگان بازی Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8 برای اندروید, نسخه کرک شده Destiny Defense:Angel or Devil v1,0,8, :: 23:0 ::  نويسنده : امیر

 

سرانجام پس از سال ها کشمکش و درگیری بین خیر و شر، جنگ بزرگی بین شیاطین و فرشتگان در بازی Destiny Defense:Angel or Devil به وقوع پیوست. جنگی که سرنوشت دنیا را تعیین می کند. جنگی که فقط یک پیروز خواهد داشت. این گروه پیروز، شیاطین خواهند بود یا فرشتگان؟ پاسخ این سوال در دستان شماست. زیرا شما تنها قهرمان در این جنگ هستید که برای آرمان های خود مبارزه می کنید.



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.



ادامه مطلب ...


از زندان فرار کرده اید، همسرتان در خطر است و شما باید به سرعت خود را به او برسانید و نجاتش دهید، ولی سفر شما طولانی خواهد بود و صدها مانع سر راه شما وجود دارد. در بازی زیبا و هیجان انگیز I Must Run شما باید بدوید و موانع را پشت سر بگذارید. حتی می توانید بعضی از موانع را بشکنید و جلو بروید. از روی فضاهای خالی که بین دو ساختمان وجود دارد بپرید و امتیازتان را بیشتر و بیشتر کنید.



ادامه مطلب ...


در بازی پرطرفدار و اکشن Towers N’ Trolls، از قلمرو خود محافظت کنید. یادگیری بازی بسیار آسان است ولی انجتم آن دشوار خواهد بود. انیمیشن های بازی، با داشتن بیش از ۱۰٫۰۰۰ فریم، میتواند جذابیتی بی نظیر به شما هدیه کند. مراحل بازی در ۸ سرزمین و ۴۰ نقشه مختلف روی میدهد که شما را به چالش میکشد.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب