موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : امیر

Akinator the Genie v1.82

Akinator the Genie نرم افزاری جالب برای خواندن ذهن شماست. Akinator می تواند ذهن شما را بخواند و به شما بگوید که در حال حاضر به چه شخصیتی فکر می کنید. تنها کافی است دکمه Play را انتخاب کنید تا نرم افزار تعدادی سوال از شما بپرسد تا به جواب صحیح یعنی همان شخصیتی که شما به آن فکر می کنید برسد. سوال هایی مثل “آیا شخصیت مورد نظر شما مرد است یا زن؟” یا “شخصیت مورد نظر شما فرزند دارد یا خیر؟” و… . البته سعی کنید به شخصیت های معروف فکر کنید! این نرم افزار نیازمند ارتباط اینترنت است.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1386برچسب:free download games for android, free download N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 with direct link, بازی N,O,V,A, 3, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای HTC, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای اندروید, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای سامسونگ, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای سونی اریکسون, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 به همراه دیتا, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 نسخه کامل, بازی N,O,V,A, 3 برای اندروید, بازی رایگان N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, دانلود بازی N,O,V,A, 3, دانلود بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 با لینک مستقیم, دانلود بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای اندروید, دانلود بازی N,O,V,A, 3 با لینک مستقیم, دانلود بازی N,O,V,A, 3 برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید, دانلود رایگان بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, دانلود رایگان بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای اندروید, نسخه کرک شده N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, :: 12:18 ::  نويسنده : امیر

بشریت نگاه خود را به شما دوخته است. هنگامی که موجودات فضایی برای تسخیر زمین پا به این سیاره گذاشتند و آماده می شوند تا آن را نابود کنند این شما هستید که باید یک تنه به قلب دشمن بزنید و زمین را از نابودی حفظ کنید زیرا آیندگان چشم امیدشان به شماست. در نسخه سوم بازی N.O.V.A شاهد گرافیک و گیم پلی بی نظیری خواهید بود. N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance سبک اکشن اول شخص دارد و به قدری حرفه ای طراحی شده است که باعث می شود تا مدت ها بی رقیب باقی بماند.



ادامه مطلب ...


Ninja Tower Defense v1.0

در بازی Ninja Tower Defense که به سبک ژاپن قدیم و بازی های دفاعی طراحی شده، شما باید از قلعه خود در برابر حملات مهاجمان دفاع کنید و نگذارید که نزدیک قلعه شوند.

حمله ها رفته رفته و با طی کردن مراحل سخت تر می شوند و شما باید چینش دفاعی صحیحی داشته باشید تا بتوانید مهاجمان را نابود کنید. بازی دارای ژنرال ها، تجهیزات، سلاح ها و اسب های جنگی بسیاری است که می توانند توسط شما خریداری شده و در بازی استفاده شوند.



ادامه مطلب ...


جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : امیر

Ocean Tower v1.1.1 1

در بازی Ocean Tower شما مدیریت یک آسمان خراش را بر عهده خواهید داشت. شما باید به گونه ای آن را بسازید و به طوری دکوراسیون آن را تنظیم کنید تا در رقابت ساخت بهترین برج برنده شوید. شما این توانایی را دارید از انرژی های تجدید شدنی مانند آب، خورشید، باد و… برای رسیدن به هدف خود کمک بگیرید. جذب توریست برای برج دریایی یکی از اهداف شما خواهد بود.

 

.



ادامه مطلب ...


Speedway 2012 v1.01

Speedway به طور حتم علاقه مندان به بازی های موتور سواری را مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. در این بازی فوق العاده هیجانی و گرافیکی، شما وارد یک رقابت سخت و نفس گیر در محیطی سه بعدی با موزیک و صدای تشویق و هیجان تماشاچی ها می شوید. کنترل عالی موتورسوار، گرافیک و انیمیشن فوق العاده، تکرار صحنه های مسابقه به صورت سه بعدی و حالت ها و جلوه های ویژه نمایشی از جمله ویژگی های این بازی است. بازی شامل ۱۲ پیست معروف جهان و ۱۵ موتورسوار مطرح مسابقات موتورسواری می باشد.



ادامه مطلب ...


Ghost Radar Legacy v3.3.8

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy می توانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار، اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده می شود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده می شوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر می دهند. البته نتایج نشان داده شده خیلی دقیق نیستند و باید تنها از دید سرگرمی به این نرم افزار نگاه کرد!



ادامه مطلب ...


FACEinHOLE v2.3.1

FACEinHOLE نرم افزاری جالب و سرگرم کننده برای تغییر چهره افراد است. با استفاده از این نرم افزار می توانید چهره خود یا افراد دیگر را بر روی بدن شخصیت های معروف قرار دهید و با اشتراک بین دوستان و آشنایان خود، لحظات خوشی را سپری کنید. نرم افزار دارای دسته بندی های متنوع برای قرار دادن چهره خود بر روی شخصیت های مختلف از جمله بازیگران، خواننده ها و… است.



ادامه مطلب ...



 
 
 

Another World v1.0.4

محقق جوان در حال انجام آزمایشات در آزمایشگاه اختصاصی خود است که ناگهان نور بسیار درخشانی با آزمایشگاه او برخورد کرده و آزمایشگاه را به کلی نابود می کند. محقق جوان با اصابت نور، به دنیایی با موجودات عجیب پرتاب می شود؛ دنیایی که در آن خطر هر لحظه در کمین است! در بازی Another World، شما باید از دست تمدن های عجیب فرار کنید تا به زودی دوست خود را پیدا کنید و با کمک او بتوانید با این موجودات مبارزه کرده و آنها را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب