موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Ultimate MotoCross v1.0

در بازی موتورسواریUltimate MotoCross، وارد رقابتی هیجان انگیز می شوید. در این بازی شما باید با ۱۰ شرکت کننده دیگر رقابت کنید و با غلبه بر آنها بتوانید پیروز مسابقات شوید. پرش های صحیح از روی موانع راز سرعت گرفتن و جلو زدن از سایر رقباست. با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم پول زیادی برنده می شوید و می توانید موتورهای بهتر و سریع تر خریداری کنید. با پرش های زیبا هم پول بیشتری می گیرید.



ادامه مطلب ...


F18 Carrier Landing v3.1

فرود آمدن بر روی عرشه ناوهای هواپیمابر از سخت ترین کارهایی است که خلبانان جت های نیروی دریایی باید انجام دهند. ناو هواپیمایی بازی F18 Carrier Landing تنها ۱۵۰ متر فضا برای فرود دارد. این فضا برای فرود آمدن جت های سنگین و پرسرعت F/A-18 Hornet خیلی کافی نیست! وظیفه شماست که این جت را به بهترین شکل هدایت کنید تا بتوانید به درستی روی عرشه ناو دریایی فرود بیاورید. بازی دارای ماموریت های گشت زنی نیز هست.



ادامه مطلب ...


Tiny Bee v1.25.00

زنبور کوچک بازی زیبای Tiny Bee، هنوز به اندازه ای بزرگ نشده که بتواند به خوبی پرواز کند و برای خود عسل جمع آوری کند. شما باید به این زنبور دوست داشتنی کمک کنید که بتواند به صورت صحیح در هوا پرواز کرده و با گذشتن از تپه ها و کوه ها، عسل ها و گرده گل ها را جمع آوری کند. بازی رفته رفته سرعت گرفته و کمک می کند که زنبور بیشتر اوج بگیرد. وظیفه شماست که سرعت زنبور را کنترل کنید و با فرود و اوج های مناسب عسل های بیشتری جمع کنید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید.



ادامه مطلب ...


Infinite Sky Infinite Sky 1.0.1   بازی سه بعدی هواپیمایی آسمان بیکران

 

Infinite Sky برای پرواز در ارتفاع ساخته و آماده شده است و به طرز دیوانه واری خوب و سرگرم کننده است…خیلی چیزها برای دوست داشتن درباره ی این بازی وجود دارد پس این فرصت را از دست ندید!!

شما به خط خوانده شده اید تا از آسمانها در برابر یورش دشمنان بی شمار دفاع کنید.

از بین از 4 هواپیما برای رودررویی با مبارزات جالب سه بعدی و نبردهایی که به سختی آنها افزوده میشود ،انتخاب کنید.



ادامه مطلب ...


Neuroshima Hex یک بازی جالب است که در آن شما با هدایت نیروهای خود، پیروز میدان شوید. در این بازی شما نبرد را از بالا و از روی یک تخته دنبال میکنید و وظیفه هدایت نیروها را بر عهده دارید. وقتی مهره هایی که دشمن یکدیگر هستند به هم برسند نبرد جالبی در میگیرد و بالاخره یکی از آنها پیروز میشود. تاکتیک های نظامی خود را در این بازی محک بزنید.



ادامه مطلب ...


اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی شده هستید، پس شبیه ساز جت جنگی را از دست ندهید. بازی زیبا و فوق العاده Tigers of the Pacific 2 شما را دعوت به آسمان می کند. با هواپیمای جنگی خود پیشروی کنید و دشمنان را با موشک نابود کنید. این بازی زیبا با داشتن مراحل جذاب و نفس گیر، یک سرگرمی فوق العاده محسوب می شود.



ادامه مطلب ...


Max ماموری است که با اختیار خود وارد مبارزاتی خطرناک میشود و هیچ امیدی ندارد که جان سالم به در ببرد. Max Payne روایت مردی را بیان می کند که همسر و فرزند خود را از دست داده و به دنبال انتقام جویی است. او طی تحقیق هایش، به دست داشتن ارتش آمریکا در قتل همسرش پی می برد و برای یافتن قاتل، وارد جریانات خطرناکی میشود و
شرکت RockStar، در ساخت بازی های HD قطعا بدون رقیب است. Max Payne چندی پیش برای سیستم عامل IOS منتشر شد و RockStar نسخه اندروید آن را ارائه کرد. گرافیک عالی، انیمیشن های خیره کننده و صداگذری خارق العاده، Max Payne را به یکی از بهترین بازی های HD بدل کرده است. هنگام پرش و تیر اندازی، صفحه به زیبایی تمام چرخش می کند و با آرام کردن صحنه، افکت های سینمایی به بازی اضافه می کند. استوری لاین جذاب، مراحل دشوار و در عین حال هیجان انگیر از ویژگی های این بازی پر طرفدار می باشد.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : امیر

Akinator the Genie v1.82

Akinator the Genie نرم افزاری جالب برای خواندن ذهن شماست. Akinator می تواند ذهن شما را بخواند و به شما بگوید که در حال حاضر به چه شخصیتی فکر می کنید. تنها کافی است دکمه Play را انتخاب کنید تا نرم افزار تعدادی سوال از شما بپرسد تا به جواب صحیح یعنی همان شخصیتی که شما به آن فکر می کنید برسد. سوال هایی مثل “آیا شخصیت مورد نظر شما مرد است یا زن؟” یا “شخصیت مورد نظر شما فرزند دارد یا خیر؟” و… . البته سعی کنید به شخصیت های معروف فکر کنید! این نرم افزار نیازمند ارتباط اینترنت است.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب