موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Infinite Sky Infinite Sky 1.0.1   بازی سه بعدی هواپیمایی آسمان بیکران

 

Infinite Sky برای پرواز در ارتفاع ساخته و آماده شده است و به طرز دیوانه واری خوب و سرگرم کننده است…خیلی چیزها برای دوست داشتن درباره ی این بازی وجود دارد پس این فرصت را از دست ندید!!

شما به خط خوانده شده اید تا از آسمانها در برابر یورش دشمنان بی شمار دفاع کنید.

از بین از 4 هواپیما برای رودررویی با مبارزات جالب سه بعدی و نبردهایی که به سختی آنها افزوده میشود ،انتخاب کنید.



ادامه مطلب ...


Neuroshima Hex یک بازی جالب است که در آن شما با هدایت نیروهای خود، پیروز میدان شوید. در این بازی شما نبرد را از بالا و از روی یک تخته دنبال میکنید و وظیفه هدایت نیروها را بر عهده دارید. وقتی مهره هایی که دشمن یکدیگر هستند به هم برسند نبرد جالبی در میگیرد و بالاخره یکی از آنها پیروز میشود. تاکتیک های نظامی خود را در این بازی محک بزنید.



ادامه مطلب ...


اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی شده هستید، پس شبیه ساز جت جنگی را از دست ندهید. بازی زیبا و فوق العاده Tigers of the Pacific 2 شما را دعوت به آسمان می کند. با هواپیمای جنگی خود پیشروی کنید و دشمنان را با موشک نابود کنید. این بازی زیبا با داشتن مراحل جذاب و نفس گیر، یک سرگرمی فوق العاده محسوب می شود.



ادامه مطلب ...


Pencil Camera v3.0

توسط نرم افزار جالب و خلاقانه Pencil Camera می توانید عکس های شگفت آوری با طرح و افکت مداد تهیه کنید. این نرم افزار حتی قبل از اقدام به گرفتن عکس، محیط اطراف را با طرح مدادی نمایش می دهد و تجربه بسیار جالبی را به کاربر ارائه می دهد. همچنین می توانید این افکت را به عکس های موجود در گالری گوشی خود نیز اعمال کنید. علاوه بر این افکت، نرم قابلیت اعمال ۱۱ افکت زیبای دیگر را نیز دارد که هر کدام جلوه خاصی به عکس های شما می دهند.



ادامه مطلب ...


Full Screen Launcher Pro v2.1.1

Full Screen Launcher Pro لانچری فوق العاده و جایگزین برای هوم اسکرین گوشی اندرویدی شماست. این لانچر فضایی نامحدود و تمام صفحه را در هوم اسکرین گوشی فراهم می آورد و امکان دسترسی سریع به نرم افزارها را به شما ارائه می دهد. ویژگی مهم و اصلی این نرم افزار، سه بعدی سازی فضای هوم اسکرین با قابلیت اسکرول و حرکت نرم و روان بین چندین اسکرین است.

 

 



ادامه مطلب ...


Floating Widget v3.1

نرم افزار ساده ولی کاربردی Floating Widget امکان اجرای شناور و همزمان چندین نرم افزار و ویجت را همانند محیط ویندوز در اندروید فراهم می آورد. در محیط ویندوز شما می توانید چندین پنجره و نرم افزار را روی هم باز کرده و به طور همزمان با همه آنها کار کنید. این نرم افزار هم همین امکان را برای گوشی های اندرویدی فراهم می کند. می توانید در حالی که با نرم افزاری خاص کار می کنید یا بازی می کنید، نرم افزار یا ویجت دیگری را نیز روی نرم افزار یا بازی باز شده قبلی اجرا کنید و به طور همزمان با هر دو کار کنید. برای مثال می توانید در حین بازی Angry Birds ویجتی مثل ویجت ساعت را روی این بازی اجرا کنید.



ادامه مطلب ...


Genius Scan v1.0.1

Genius Scan امکان اسکن متون، روزنامه ها، کتاب ها، مجلات و… را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید از گوشی خود به عنوان یک اسکنر استفاده کنید و تصاویر اسکن شده را فرمت های JPEG یا PDF ذخیره و به فضاهای اشتراک عکس آپلود کنید یا از طریق ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نرم افزار طوری طراحی شده که چارچوب و قاب صفحات کتاب ها و مجلات را به خوبی تشخیص داده و از آنها عکس تمام قد تهیه می کند. شما می توانید عکس های اسکن شده را به صورت فایل پی دی اف نیز ذخیره کنید.



ادامه مطلب ...


Max ماموری است که با اختیار خود وارد مبارزاتی خطرناک میشود و هیچ امیدی ندارد که جان سالم به در ببرد. Max Payne روایت مردی را بیان می کند که همسر و فرزند خود را از دست داده و به دنبال انتقام جویی است. او طی تحقیق هایش، به دست داشتن ارتش آمریکا در قتل همسرش پی می برد و برای یافتن قاتل، وارد جریانات خطرناکی میشود و
شرکت RockStar، در ساخت بازی های HD قطعا بدون رقیب است. Max Payne چندی پیش برای سیستم عامل IOS منتشر شد و RockStar نسخه اندروید آن را ارائه کرد. گرافیک عالی، انیمیشن های خیره کننده و صداگذری خارق العاده، Max Payne را به یکی از بهترین بازی های HD بدل کرده است. هنگام پرش و تیر اندازی، صفحه به زیبایی تمام چرخش می کند و با آرام کردن صحنه، افکت های سینمایی به بازی اضافه می کند. استوری لاین جذاب، مراحل دشوار و در عین حال هیجان انگیر از ویژگی های این بازی پر طرفدار می باشد.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب