موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Strikefleet Omega سبک جدیدی از بازی های دفاعی می باشد. شما در پایگاه فضایی امگا هستید که ناگهان سیستم امنیتی، هشدار هایی جدی مبنی بر نزدیک شدن شهاب سنگ و چند سفینه ناشناس اعلام میکند. تمامی سلاح های دفاعی آماده شده اند. به محض نزدیک شدن، با فرماندهی صحیص نیروها عوامل تهدید کننده را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


Ultimate MotoCross v1.0

در بازی موتورسواریUltimate MotoCross، وارد رقابتی هیجان انگیز می شوید. در این بازی شما باید با ۱۰ شرکت کننده دیگر رقابت کنید و با غلبه بر آنها بتوانید پیروز مسابقات شوید. پرش های صحیح از روی موانع راز سرعت گرفتن و جلو زدن از سایر رقباست. با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم پول زیادی برنده می شوید و می توانید موتورهای بهتر و سریع تر خریداری کنید. با پرش های زیبا هم پول بیشتری می گیرید.



ادامه مطلب ...


F18 Carrier Landing v3.1

فرود آمدن بر روی عرشه ناوهای هواپیمابر از سخت ترین کارهایی است که خلبانان جت های نیروی دریایی باید انجام دهند. ناو هواپیمایی بازی F18 Carrier Landing تنها ۱۵۰ متر فضا برای فرود دارد. این فضا برای فرود آمدن جت های سنگین و پرسرعت F/A-18 Hornet خیلی کافی نیست! وظیفه شماست که این جت را به بهترین شکل هدایت کنید تا بتوانید به درستی روی عرشه ناو دریایی فرود بیاورید. بازی دارای ماموریت های گشت زنی نیز هست.



ادامه مطلب ...


Tiny Bee v1.25.00

زنبور کوچک بازی زیبای Tiny Bee، هنوز به اندازه ای بزرگ نشده که بتواند به خوبی پرواز کند و برای خود عسل جمع آوری کند. شما باید به این زنبور دوست داشتنی کمک کنید که بتواند به صورت صحیح در هوا پرواز کرده و با گذشتن از تپه ها و کوه ها، عسل ها و گرده گل ها را جمع آوری کند. بازی رفته رفته سرعت گرفته و کمک می کند که زنبور بیشتر اوج بگیرد. وظیفه شماست که سرعت زنبور را کنترل کنید و با فرود و اوج های مناسب عسل های بیشتری جمع کنید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید.



ادامه مطلب ...


Auto Call Recorder Pro v3.00

Auto Call Recorder Pro نرم افزاری برای ضبط خودکار تماس های تلفنی شماست. شما می توانید بدون اینکه کاری انجام دهید، به صورت خودکار تماس های ورودی و خروجی گوشی خود را ضبط کنید. انتخاب و تنظیم اینکه آیا تماس های ورودی ضبط شوند یا تماس های خروجی یا اینکه تماس ورودی و خروجی چه افرادی ضبط شوند با شماست. به صورت دستی هم می توانید عملیات ضبط را شروع یا متوقف کنید. تماس های تلفنی با کیفیت مناسب و فرمت های WAV، ANR و ۳GP ضبط می شوند.



ادامه مطلب ...


شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : امیر

Fast Burst Camera v3.0.8

توسط نرم افزار جالب Fast Burst Camera می توانید عکاسی بسیار سریع را تجربه کنید و ۳۰ عکس در ثانیه تهیه کنید. این نرم افزار سریع ترین نرم افزار عکاسی برای اندروید است و حتی آیفون های جدید هم قادر به عکاسی با این سرعت نیستند. این نرم افزار برای عکاسی از سوژه های ورزشی یا موقعیت هایی که سرعت در آن ها نقش دارد بسیار مناسب است. شما می توانید از سوژه دلخواه خود چندین عکس تهیه کنید و سپس با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس، عکس های متحرک گیف تهیه کنید.



ادامه مطلب ...


Flash Player Adobe Flash Player 11.1.11    برنامه فلش بلیر برای اندروید

 

نرم افزار معروف فلش پلیر که نیازی به معرفی اون نیست

در این آپدیت فلش پلیر با  اندروید 4 سازگار شده و برخی از مشکلات امنیتی اون حل شده  .  همکنون با نصب فلش پلیر در سایت های های ویدیوی ، بازی های فلش وبگردی کنید .



ادامه مطلب ...


Infinite Sky Infinite Sky 1.0.1   بازی سه بعدی هواپیمایی آسمان بیکران

 

Infinite Sky برای پرواز در ارتفاع ساخته و آماده شده است و به طرز دیوانه واری خوب و سرگرم کننده است…خیلی چیزها برای دوست داشتن درباره ی این بازی وجود دارد پس این فرصت را از دست ندید!!

شما به خط خوانده شده اید تا از آسمانها در برابر یورش دشمنان بی شمار دفاع کنید.

از بین از 4 هواپیما برای رودررویی با مبارزات جالب سه بعدی و نبردهایی که به سختی آنها افزوده میشود ،انتخاب کنید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب