موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

SysTune v1.7.3

SysTune ابزاری برای افزایش سرعت و بالا بردن کیفیت استفاده و بهره وری گوشی های روت شده است. این نرم افزار امکان تغییر تنظیمات سیستمی و بهینه سازی گوشی را برای رسیدن به بهترین عملکرد ممکن فراهم می سازد. نرم افزار برای کاربران حرفه ای که دسترسی روت به گوشی خود دارند طراحی شده و استفاده از آن به کاربران معمولی توصیه نمی شود! چون تغییر بعضی از تنظیمات مهم ممکن است صدمات جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کند. برخی از تنظیماتی که نرم افزار امکان تغییر آنها را به شما ارائه می دهد عبارتند از تغییر حداقل و حداکثر فرکانس CPU، تغییر ولتاژ گوشی، مسدودسازی تنظیمات گوشی، تغییر اولویت پردازش های در حال اجرا و… .



ادامه مطلب ...


Weather v1.1

Weather ویجتی زیبا و فوق العاده برای نمایش وضعیت آب و هوا و پیش بینی آن برای بیش از ۸ میلیون نقطه در سراسر جهان است. وضعیت آب و هوای مناطق مختلف چندین بار در روز بروز رسانی می شود و شما می توانید به صورت آنی از وضعیت و پیش بینی وضعیت هوای شهر مورد نظر خود مطلع شوید. پیش بینی وضع هوا تا ۳ روز آینده قابل دریافت و نمایش است. ممکن است هوای یک روز در هنگام ظهر آفتابی باشد ولی در هنگام شب بارانی شود، ویجت پیش بینی آب و هوای ساعات مختلف روز را هم به اطلاع شما می رساند.



ادامه مطلب ...


aCalendar+ v0.13.1

aCalendar+ یکی از بهترین نرم افزارهای تقویم برای اندروید است. این نرم افزار با امکانات متنوعی که همراه دارد می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای نرم افزار ساده تقویم گوشی شما باشد. از این نرم افزار برای درج تاریخ تولد افراد یا سالگردها و روزهای خاص نیز می توانید استفاده کنید؛ نرم افزار با فرا رسیدن روزهای وارد شده، رویداد آن روز را به اطلاع شما می رساند. حرکت نرم و روان میان روزها، نمایش تقویم بر اساس ماه و هفته و روز، یادآوری رویدادها، ویجت تمام صفحه و مصرف کم باتری از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:free download apps for android, free download MyAlbum for Facebook Pro v2,95, full and free android apps, دانلود جدیدترین نرم افزار های اندروید, دانلود رایگان MyAlbum for Facebook Pro v2,95, دانلود نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 اندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار فیسبوک برای اندروید, دانلود نرم افزار های اندروید با لینک مستقیم, دانلود نسخه جدید MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای اندروید, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای HTC, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای اندروید, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای سامسونگ, نرم افزار MyAlbum for Facebook Pro v2,95 برای سونی اریکسون, نرم افزار اشتراک عکس در فیسبوک برای اندروید, نرم افزار اندرویدی برای دانلود عکس های فیسبوک, نرم افزار اندرویدی برای دانلود و آپلود عکس به فیسبوک, نرم افزار رایگان MyAlbum for Facebook Pro v2,95 اندروید, نرم افزاری اندرویدی برای دانلود و آپلود عکس به فیسبوک, نسخه کامل MyAlbum for Facebook Pro v2,95 اندروید, نسخه کرک شده MyAlbum for Facebook Pro v2,95, :: 22:53 ::  نويسنده : امیر



شما باید در بازی Dinosaur War باید برای محافظت از زمین و دنیای حیوانات تلاش کنید. شما وظیفه دارید با ساختن مخفی گاه، سربازان خود را جمع آوری و آموزش دهید. جانوران متنوع عصر باستان منتظر آموزش و تربیت از سوی شما هستند. شما می توانید با استفاده هوشمندانه از کریستال، سربازان مرده خود را جان دوباره ببخشید. با انجام به موقع مأموریت های روزانه، از پاداش بهره مند خواهید شد.



ادامه مطلب ...


Strikefleet Omega سبک جدیدی از بازی های دفاعی می باشد. شما در پایگاه فضایی امگا هستید که ناگهان سیستم امنیتی، هشدار هایی جدی مبنی بر نزدیک شدن شهاب سنگ و چند سفینه ناشناس اعلام میکند. تمامی سلاح های دفاعی آماده شده اند. به محض نزدیک شدن، با فرماندهی صحیص نیروها عوامل تهدید کننده را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب