موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

QuitNow! Pro v2.0

اگر شما جزء افراد سیگاری هستید و می خواهید این عادت را ترک کرده و به سلامتی خود کمک کنید، نرم افزار QuitNow! Pro می تواند به شما کمک کند. این نرم افزار اطلاعات و راهنمایی هایی را برای ترک سیگار در اختیار شما می گذارد و یک عنصر کمکی در کنار سایر عوامل برای ترک سیگار محسوب می شود. تعداد روزهایی که شروع به ترک سیگار کردید، مبلغ هزینه ای که در مدت صرفه جویی کردید، مقدار زمانی که حفظ کرده اید، اینکه عملکرد قلب شما بهتر شده و… از جمله اطلاعاتی است که این نرم افزار منحصر به فرد در اختیار شما می گذارد.



ادامه مطلب ...


FlashLight HD LED Pro v1.3.3

توسط نرم افزار FlashLight HD LED Pro، می توانید گوشی خود را به یک چراغ قوه قوی تبدیل کنید! اگر گوشی شما فلش ندارد، می توانید از نور صفحه گوشی خود به عنوان چراغ قوه استفاده کنید. طراحی ساده و زیبا، استفاده تمام صفحه به عنوان چراغ قوه، استفاده از نور چراغ قوه به صورت متمرکز، استفاده از چراغ قوه تنها با باز کردن و فشردن یک دکمه و داشتن ویجت برای دسترسی سریع از جمله ویژگی های این نرم افزار مفید است. باید اشاره کرد که مصرف باتری این نرم افزار زیاد است.



ادامه مطلب ...


پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر می خواهید هیچ گاه لیست خرید هایی که دارید فراموش نشوند بهتر است از نرم افزار Shopping List استفاده کنید . این برنامه به شما در سازماندهی کردن خریدهایتان کمک های فراوانی می کند که در ادامه به معرفی برخی از ویژگی هایش می پردازیم :



ادامه مطلب ...


دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:free downlload interesting apps for android, free download Candle v3,0 with direct link, free download for android, galaxy tab, برنامه جديد htc, برنامه جديد آندرويد, برنامه جديد اندرويد, برنامه شمع آندروید, دانلود Candle v3,0 با لینک مستقیم, دانلود Candle v3,0 برای htc, دانلود Candle v3,0 برای آندروید, دانلود Candle v3,0 برای اندروید, دانلود آندرويد, دانلود برنامه آندرويد, دانلود لایو والپیپر شمع آندروید, دانلود نرم افزار htc, دانلود نرم افزار آندرويد, دانلود نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, دانلود نرم افزار اندرويد, دانلود نرم افزار رايگان آندرويد, دانلود نرم افزار شمع برای آندروید, نرم افزار 2011, نرم افزار 2011 desire, نرم افزار 2011 galaxy s, نرم افزار 2011 hd2, نرم افزار 2011 htc, نرم افزار 2011 nexus, نرم افزار 2011 اندرويد, نرم افزار galaxy tab, نرم افزار آندرويد, نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار اندرويد, نرم افزار اندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار جديد desire, نرم افزار جديد hd2, نرم افزار جديد htc, نرم افزار جديد آندرويد, نرم افزار جديد اندرويد, نرم افزار رايگان galaxy tab, نرم افزار شمع اندروید, نرم افزار کم حجم htc, نرم افزار کم حجم آندرويد, نرم افزار کم حجم اندرويد, نزم افزار 2011 آندرويد, :: 15:26 ::  نويسنده : امیر

نرم افزار Candle یک نرم افزار بسیار زیبای شبیه ساز شمع است. در این نرم افزار شما یک شمع را در اختیار دارید که می توانید همه تنضیمات آن را تغییر دهید، از جمله طول شعله، رنگ شعله، رنگ پس زمینه، رنگ دود در هنگام خاموش شدن، رنگ خود شمع و… یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید با فوت کردن، شمع را خاموش کنید(این قابلیت می تواند خاموش یا روشن باشد). همچنین با لمس با انگش می توانید شعله را خاموش و روشن کنید. میزان حساسیت به فوت را می توانید در تنضیمات کم و زیاد کنید. شایان ذکر است که شما می توانید این نرم افزار را بعنوان لایو والپیپر نیز استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.



ادامه مطلب ...


از زندان فرار کرده اید، همسرتان در خطر است و شما باید به سرعت خود را به او برسانید و نجاتش دهید، ولی سفر شما طولانی خواهد بود و صدها مانع سر راه شما وجود دارد. در بازی زیبا و هیجان انگیز I Must Run شما باید بدوید و موانع را پشت سر بگذارید. حتی می توانید بعضی از موانع را بشکنید و جلو بروید. از روی فضاهای خالی که بین دو ساختمان وجود دارد بپرید و امتیازتان را بیشتر و بیشتر کنید.



ادامه مطلب ...


در بازی پرطرفدار و اکشن Towers N’ Trolls، از قلمرو خود محافظت کنید. یادگیری بازی بسیار آسان است ولی انجتم آن دشوار خواهد بود. انیمیشن های بازی، با داشتن بیش از ۱۰٫۰۰۰ فریم، میتواند جذابیتی بی نظیر به شما هدیه کند. مراحل بازی در ۸ سرزمین و ۴۰ نقشه مختلف روی میدهد که شما را به چالش میکشد.



ادامه مطلب ...


Find My Phone v4.4

Find My Phone نرم افزاری مفید و کاربردی برای پیدا کردن گوشی های گمشده یا به سرقت رفته است. اگر شما گوشی خود را گم کرده اید، کافی است یک اس ام اس با متنی که در نرم افزار تنظیم کرده اید، به گوشی خود ارسال کنید تا گوشی شما با استفاده از جی پی اس، مختصات Google Map خود را به صورت لینک برای شما ارسال کند. اگر هم گوشی را در نزدیکی خود گم کرده اید، می توانید یک اس ام اس با متن “ring” ارسال کنید تا گوشی برای دقایقی با بلندترین صدای ممکن زنگ بزند.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب