موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Paper Camera v3.1

توسط نرم افزار Paper Camera دنیا را از دریچه جدید و متفاوتی ببینید! این نرم افزار محیطی جدید و متفاوت به شما ارائه می دهد که تا بحال تجربه نکرده اید! با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت مستقیم و بدون استفاده از نرم افزارهای ویرایش و افکت گذاری عکس، عکس های کارتونی تهیه کنید. همه چیز در این نرم افزار حتی محیط خود نرم افزار کارتونی است! علاوه بر این می توانید عکس هایی با طرح های مدادی، کمیک، نئون، نواری و انواع افکت های دیگر نیز تهیه کنید.



ادامه مطلب ...


Ghost Radar Legacy v3.3.8

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy می توانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار، اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده می شود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده می شوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر می دهند. البته نتایج نشان داده شده خیلی دقیق نیستند و باید تنها از دید سرگرمی به این نرم افزار نگاه کرد!



ادامه مطلب ...


FACEinHOLE v2.3.1

FACEinHOLE نرم افزاری جالب و سرگرم کننده برای تغییر چهره افراد است. با استفاده از این نرم افزار می توانید چهره خود یا افراد دیگر را بر روی بدن شخصیت های معروف قرار دهید و با اشتراک بین دوستان و آشنایان خود، لحظات خوشی را سپری کنید. نرم افزار دارای دسته بندی های متنوع برای قرار دادن چهره خود بر روی شخصیت های مختلف از جمله بازیگران، خواننده ها و… است.



ادامه مطلب ...


Signal Booster Pro v1.31

اگر در گوشی خود افت سیگنال احساس می کنید و فکر می کنید آنت دهی گوشی شما کیفیت لازم را ندارد، حتما نرم افزار Signal Booster Pro مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های پیچیده، ارتباط گوشی شما را با نزدیک ترین و مرتفع ترین برج سرویس دهنده موبایل برقرار می کند و کمک می کند که در مکان های بسته، آنتن دهی بهتری داشته باشید. در صورتی که افت سیگنال داشته باشید، خود نرم افزار تشخیص داده و بهترین آنت دهی ممکن و البته معقولانه را برای گوشی شما فراهم می آورد.



ادامه مطلب ...



 
 
 

Another World v1.0.4

محقق جوان در حال انجام آزمایشات در آزمایشگاه اختصاصی خود است که ناگهان نور بسیار درخشانی با آزمایشگاه او برخورد کرده و آزمایشگاه را به کلی نابود می کند. محقق جوان با اصابت نور، به دنیایی با موجودات عجیب پرتاب می شود؛ دنیایی که در آن خطر هر لحظه در کمین است! در بازی Another World، شما باید از دست تمدن های عجیب فرار کنید تا به زودی دوست خود را پیدا کنید و با کمک او بتوانید با این موجودات مبارزه کرده و آنها را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


Battery Repair v1.8.1

Battery Repair نرم افزاری برای تعمییر، بهینه سازی و افزایش مدت زمان نگهداری باتری گوشی شماست. این نرم افزار مجموعه فرآیندهایی را برای تعمیر، بهبود و افزایش عمر باتری گوشی شما انجام می دهد. به این صورت که با یک بار شارژ باتری توسط این نرم افزار، شما ۲ تا ۸ ساعت بسته به شرایط مختلف، نگهداری شارژ باتری بیشتری خواهید داشت. البته اگر مقدار باتری گوشی کمتر از ۲۰ یا ۱۰ درصد باشد، نتیجه بهتری خواهید گرفت. فرآیند بهینه سازی باتری در حدود ۳ ساعت زمان می برد.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب