موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : امیر

 

امنیت در سفر حج ‎

نام کتاب :  امنیت در سفر حج

نویسنده : سازمان حج و زیارت

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۱۰   کیلوبایت

توضیحات : آنچه در این کتابچه، به مطالعه ی آن خواهید نشست، نتیجه تحقیقات و پژوهش های حوادثی است که در مسیر این سفر روحانی به انحاء مختلف، اتفاق افتاده و اینک به صورت توصیه های چند، در اختیار شما قرار گرفته است. لازم به ذکر است که عدم رعایت برخی از موارد ذیل دارای مجازاتهایی نظیر بازداشت و … می باشد.و رعایت به آن قوانین باعث حفظ شئونات کشور ایران، خواهد گردید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:46 ::  نويسنده : امیر

 

استاندارد طراحی صفحات وب ‎

نام کتاب :  استانداردهای طراحی و تولید وب سایت

نویسنده : وحید قربانی

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۱۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۰۲۰   کیلوبایت

توضیحات : همواره دلایل مفیدی برای توسعه دهندگان وب وجود دارد که با استانداردهای وب هماهنگ باشند. برای نمونه موتورهای جستجو می‌توانند کار فهرست کردن سایتها را بهتر انجام دهند. استفاده از کدهای مختص یک مرورگر اغلب کار طراحی یک صفحه را دوبرابر یا سه برابر می‌کند. در کتاب استاندارد های طراحی و تولید وب سایت شما با استاندارد های روز طراحی وب آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : امیر

 

 الگوریتم سئو پاندا ‎

نام کتاب :  سئو بر اساس الگوریتم پاندا

نویسنده : حمید توکلی کرمانی

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۳۷   کیلوبایت

توضیحات : عمو پاندا نام الگوریتم جدید گوگل است که می خواهد با سایت هایی که دارای کیفیت محتوای مناسبی هستند دوست شده، با سایت های کم کیفیت قهر کرده و پوست سایت های کپی کننده را بکند! اما آیا می دانید عمو پاندا چطور کیفیت سایت ها را ارزیابی می کند؟ کتاب عمو پاندا برای کسانی نوشته شده است که مایلند جهت ارتقاء و یا حفظ جایگاه خود در گوگل، سایت خود را بر اساس الگوریتم جدید بهینه کرده و دست دوستی به عمو پاندا دهند، جهت ایجاد یک ارتباط صمیمی با عمو پاندا می بایست دقت بیشتری در موارد اشاره شده در این کتاب داشته باشید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:29 ::  نويسنده : امیر

 

دانلود کتاب آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال ‎

نام کتاب :  آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال

نویسنده : رامین فریور

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۶۸   کیلوبایت

توضیحات : بارها در کلاس ها و کتاب های مختلف دیده ام که در مورد اینکه مبنای دودویی و هگزادسیمال و کاربرد آن در مدارات دیجیتال و میکروکنترلر ها آموزش داده شود از فرمولهای نا مفهوم و پیچیده ریاضی استفاده می شود که دانشجویان بدون درک درستی از مفهوم اصلی درگیر فرمول های ریاضی می شوند. اگر تمایل دارید که در زمینه طراحی دیجیتال دچار آشفتگی نشوید و به سادگی مدارات خود را تجزیه تحلیل کنید این کتاب که در آن،مفاهیم اصلی به سادگی توضیح داده شده است را حتما دانلود کنید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:27 ::  نويسنده : امیر

 

هوش مصنوعی راسل ‎

نام کتاب :  هوش مصنوعی

نویسنده : استوارت راسل

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۷۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۳۶۰   کیلوبایت

توضیحات : هوش مصنوعی یا هوش ماشینی را باید عرصهٔ پهناور تلاقی و ملاقات بسیاری از دانش‌ها، علوم، و فنون قدیم و جدید دانست. ریشه‌ها و ایده‌های اصلی آن را باید در فلسفه، زبان‌شناسی، ریاضیات، روان‌شناسی، نورولوژی، و فیزیولوژی نشان گرفت و شاخه‌ها، فروع، و کاربردهای گوناگون و فراوان آن را در علوم رایانه، علوم مهندسی، علوم زیست‌شناسی و پزشکی، علوم ارتباطات و زمینه‌های بسیار دیگر.کتاب هوش مصنوعی حاضر توسط استوارت راسل و پیتر نورینگ نوشته شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : امیر

 

نمونه سوال network plus ‎

نام کتاب : ۴۰۰ نکته طبقه بندی شده Network Plus

نویسنده : حمیدرضا نیک خواه

ناشر : gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۳۳۰   کیلوبایت

توضیحات : شبکه های کامپیوتری روز به روز گسترده می شوند و افراد بسیاری علاقمند به فراگیری دوره های کارشناسی و تخصصی شبکه هستند. دوره + Network  که از طرف سازمان CompTIA ارائه شده است با آموزش مفاهیم اولیه شبکه ، دانشجویان را برای فراگیری دوره های پیشرفته تر مانند دوره های MCSE و CCNA آماده می کند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:15 ::  نويسنده : امیر

 

سلول خورشیدی  ‎

نام کتاب : آموزش ساخت سلول خورشیدی در خانه‎

نویسنده : سید علیرضا میرحبیبی

ناشر :  جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳۶۲   کیلوبایت

توضیحات : سلول خورشیدی  یک قطعه الکترونیکی حالت جامد است که انرژی نور خورشید را مستقیما توسط اثر فوتوولتاییک  به الکتریسیته تبدیل می کند. سلول خورشیدی ساخته شده از ویفر سیلیکون، کاربرد بسیاری دارند. سلول‌های تکی برای فراهم کردن توان لازم دستگاه‌های کوچک‌تر مانند ماشین حساب الکترونیکی به کار می‌روند. آرایه‌های فوتوولتاییک الکتریسیتهٔ بازیافت‌شدنی‌ای را تولید می‌کنند که عمدتاً در موارد عدم وجود سیستم انتقال و توزیع الکتریکی کاربرد دارد. برای مثال می‌توان به محل‌های دور از دسترس، ماهواره‌های مدارگرد، کاوشگرهای فضایی و ساختمان‌های مخابراتی دور از دسترس اشاره کرد. علاوه بر این استفاده از این نوع انرژی امروزه در محل‌هایی که شبکهٔ توزیع هم موجود است، مرسوم شده‌است. امروزه انسان با پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف کرده، نیازی روز افزون به انرژی پیدا کرده و این امر او را بر آن داشت تا با روش‌های گوناگون انرژی مورد نیاز خود را کسب کند. در این کتاب روش ساخت یک سلول خورشیدی کوچک در منزل با استفاده از یک ورق مس و تعدادی لوازم اندک توضیح داده شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : امیر


خط اوستایی  ‎

نام کتاب : آموزش خط اوستایی

نویسنده : آرمین کسروی

ناشر :  جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۵۵۱   کیلوبایت

توضیحات : خط اوستایی در سده سوم میلادی برای نوشتن اوستا ابداع شد. این خط، از خط پهلوی برگرفته شده ولی از آن کامل‌تر است و دارای ۴۸ حرف است و از راست‌به‌چپ نوشته می‌شود. این خط بسیار کامل است و مانند خط فارسی کنونی در نوشتن واج‌های صدادار بی تفاوت نیست.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب