موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : امیر

 

 جادوی آویژگی

نام کتاب : جادوی آویژگی

نویسنده : مهدی زارع

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۵۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۷۶۰   کیلوبایت

توضیحات :  جادوی آویژگی یک رمان عاشقانه و نوشته مهدی زارع میباشد. نویسنده سعی کرده تمامی شخصیت ها و فضا سازی ها برای خواننده قابل درک باشد و از جملات ساده و روان استفاده کند. آویژه در لغت به معنی خالص و پاگیزه است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 16:11 ::  نويسنده : امیر

 

 جادوی آویژگی

نام کتاب : جادوی آویژگی

نویسنده : مهدی زارع

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۵۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۷۶۰   کیلوبایت

توضیحات :  جادوی آویژگی یک رمان عاشقانه و نوشته مهدی زارع میباشد. نویسنده سعی کرده تمامی شخصیت ها و فضا سازی ها برای خواننده قابل درک باشد و از جملات ساده و روان استفاده کند. آویژه در لغت به معنی خالص و پاگیزه است.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 9:48 ::  نويسنده : امیر

 

آدمک حصیری

نام کتاب : آدمک حصیری

نویسنده : آناتول فرانس

ناشر :  جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۱۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۰۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  آدمک حصیری نام یک کتاب ادبی است که توسط آناتول فرانس، نویسندهٔ اهل فرانسه نوشته شده‌ است. آناتول فرانس تخلص ژاک آناتول فرانسوا تیبو از نویسندگان برجسته فرانسوی بود. او در پاریس بدنیا آمد. پدرش کتاب‌ فروش بود و زندگی آناتول نیز بیشتر با کتاب گذشت. در ۱۸۹۶ به عضویت فرهنگستان فرانسه درآمد و در ۱۹۲۱ جایزه نوبل ادبیات را گرفت. کتاب حاضر یکی از آثار مشهور ادبی جهان است.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : امیر

 

خاطرات آدم و حوا

نام کتاب : رمان خاطرات آدم و حوا

نویسنده : مارک تواین

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۷۰۳   کیلوبایت

توضیحات :  ساموئل لنگهورن کلمنز، نویسنده آمریکایی ملقب به «مارک تواین» در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در مرز میسوری در روستای فلوریدا با کلبه‌های چوبی پراکنده به دنیا آمد. آدم ، اولین آفریده ی خدا ، به تنهایی در بهشت زندگی میکند تا سر و کله ی حوا ، کسی که او را مزاحم میداند ؛ پیدا میشود. حوا با خصوصیات زنانه اش عرصه را بر آدم تنگ می کند و آدم با اخلاقیات مردانه اش حوا را کلافه… کم کم دست تقدیر این دو را به هم علاقه مند میکند و …کتاب خاطرات آدم و حوا عاشقانه ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش ..



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 9:44 ::  نويسنده : امیر

 

روح سرگردان

نام کتاب : روح سرگردان

نویسنده : آرتور سی. کلارک

ناشر :  جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۰۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۰۰   کیلوبایت

توضیحات :  سِر آرتور چارلز کلارک معروف به آرتور سی. کلارک، نویسنده، مخترع و دانشمند بریتانیایی است. رمان علمی-تخیلی بسیار معروف اودیسه فضایی اثر اوست. فیلمی با همین نام بر مبنای این کتاب توسط استنلی کوبریک ساخته شد و جایزه اسکار را برای او و آرتور سی کلارک به ارمغان آورد. او همچنین آخرین عضو بازمانده از گروهی بود که «بزرگان سه گانه علمی-تخیلی» نامیده می‌شد. دو عضو دیگر این مجموعه «رابرت هاینلین» و «آیزاک آسیموف» بودند. وی دارنده ۷ مدرک دکترای افتخاری در رشته‌های مختلف تجربی است که کتاب روح سرگردان نیز از آثار وی میباشد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : امیر

دانلود کتاب داستان گل مینا

گل مینا ‎

نام کتاب :  داستان گل مینا

نویسنده : گیتا پویش

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۳۷   کیلوبایت

توضیحات : یک روز پاییزی بود.یکی از همان صبح های غم ناک و افسرده که آدم را یاد روزهای تلخ و سوزناک می اندازد که جلوه ی شاهراه های اندیشه و دل را می گیرد و مانع رسیدن شادی و شیفتگی درون رگ به دل و مغز میشود و به ناچار زندگی و حتی ماندن را مختل می کند. صبح غمناک و افسرده با سوزی که به سوزش جانش می فزاید،دَمید.چشم های کبودش را می گشاید و بی لبخند از جا بر میخیزد و از انباری بیرون می رود.آبسی به دست وروش می کشد سپس نگاهی به آیینه می اندازد.پس از مدتها این نخستین بار بود که نگاهی به چهره ی شکسته ی خود می انداخت.هنوز برق درد کتک خای چنگیزدر چشم هایش پیدا بود.و باز هم مانند آخرین باری که به آیینه نگریسته بود،از خودبیزار شد،از خود شرمنده شد،از خود بیزار شدکه با چه زودباوری و حماقثی تا به ازدواج مثلا عاشقانه ی این شیاد بوالهوس داده است!از خود شرم داشت که روان و جان خود رادر گرو چه انسان،نه، حیوان پلیدی نهاده استحیوانی که هرروز او را شکنجه میدهدتا با محبوب جدیدش ازدواج کند بازنده ی این قمار شوم خودش هست که پس از آمدن محبوب شوهرش باید به هردو خدمت کند و باز هم کتک خور چنگیز بی وجدان باشد و تا پایان عمر خدمتگذار و کتک خور و حقیر زیر شلاق لسان و ضربات پاو دست آن نامرد بمیرد. تا جایی که یادش می امد او،دختری شاد و سرزنده و نترس بودو حالا او زنی حقیر وترسو شده.رضایت ندادن به شوهرش باعث شده بود که چنگیز اورا بیش تر تحت فشار بگذاردو هر آن اورا بیش تر زجر دهد تا ارشرّش خلاص شود.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:33 ::  نويسنده : امیر

 

قلعه حیوانات ‎

نام کتاب :  قلعه حیوانات

نویسنده : جورج اورول

ناشر : gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۳۴   کیلوبایت

توضیحات : مزرعهٔ حیوانات ( Animal Farm) که در ایران به نام قلعهٔ حیوانات نیز شناخته شده‌است،این رمان نوشتهٔ جورج اورول می باشد. این رمان در طول جنگ جهانی دوم نوشته و در سال ۱۹۴۵ میلادی در انگلستان منتشر شد، ولی در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی به شهرت رسید.این رمان دربارهٔ گروهی از حیوانات است که انسان‌ها را از مزرعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند بیرون می‌کنند و خود ادارهٔ مزرعه را به دست می‌گیرند، ولی …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:25 ::  نويسنده : امیر

 

سینوهه پزشک فرعون ‎

نام کتاب :  سینوهه پزشک مخصوص فرعون

نویسنده : میکا والتاری

ناشر :  gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۵۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۲۴۰   کیلوبایت

توضیحات : من این کتاب را برای مدح خدایان نمینویسم زیرا از خدایان خسته شده ام. من این کتاب را برای مدح فراعنه نمینویسم زیرا از فراعنه هم به تنگ آمده ام؛ من این کتاب را فقط برای خودم مینویسم بدون اینکه در انتظار پاداش باشم یا اینکه بخواهم نام خود را در جهان باقی بگذارم. آنقدر در زندگی زجر کشیده ام که از همه چیز حتی امیدواری تحصیل نام جاوید، سیرم؛ من این کتاب را فقط برای این مینویسم که خود را راضی کنم. هرچه تا امروز نوشته شده، یا برای این بوده که به خدایان خوشامد بگویند یا برای اینکه انسان را راضی کنند. من فرعونها را جزو انسان میدانم زیرا آنها با ما فرقی ندارند و من این موضوع را از روی ایمان میگویم. هرکس که چیزی مینویسد امیدوار است که دیگران بعد از وی کتابش را بخوانند و تمجیدش کنند و نامش را فراموش ننمایند به همین جهت ایمان خود را زیر پای میگذارد و همرنگ جماعت میشود و مهمل ترین و سخیفترین گفته ها را که خود بدان معتقد نیست مینویسد. من در مدت عمر خود چیزها دیده ام، مشاهده کردم که پسری مقابل چشم من پدر خود خود را کشت. دیده ام که فقرا علیه اغنیا حتی طبقه خدایان قیام کرده اند، دیدم کسانی را که در ظروف زرین شراب میآشامیدند، کنار رودخانه با کف دست آب مینوشیدند، دیدم کسانی که زر خود با قپان وزن میکردند، زن خود را برای یک دستبند مسی به سیاهپوستان فروختند تا اینکه بتوانند برای اطفال همان زن، نان خریداری کنند. من در زندگی همه چیز داشتم، میخواستم چیزی به دست بیاورم که لازمه بدست آوردن آن این است که انسان همه چیز را از دست بدهد. من میخواستم حقیقت حکم فرما باشد و ریا و دروغ و ظاهرسازی از بین برود و نمیدانستم که حکمفرمایی حقیقت در زندگی انسان امری محال است و هرکس که راستگو باشد و با راستگویی زندگی کند باید همه چیز را از دست بدهد و من باید خیلی خوشوقت باشم که هنوز ثروت خویش را حفظ کرده ام.

“سینوهه” بر اساس وقایع دوران فرعون آخناتون نوشته شده‌است. این کتاب در سال ۱۹۴۵ میلادی نوشته شده و توسط ذبیح‌الله منصوری به فارسی ترجمه-تالیف شده ‌است. فیلمی نیز بر اساس این کتاب در سال ۱۹۵۴ ساخته شده‌است. اصل داستان سینوهه بسیار قدیمی تر از زمان فرعون آخناتون است اما نویسنده از منابع بسیار دقیق استفاده نموده و وقایع مربوط به زمان این فرعون را با داستان به جا مانده از سینوهه ترکیب نموده است.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب