موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : امیر

 

َعیب یابی

 

نام کتاب :  سخت افزار و عیب یابی کامپیوتر

نویسنده : خانم محمدی

ناشر جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 30

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  629  Kb

توضیحات :   صرفنظر از این که کامپیوتر شما چگونه تولید شده است و یا نرم افزارهای نصب شده بر روی آن چگونه نوشته شده اند ، همواره احتمال بروز خطاء وجود داشته و ممکن است در آن لحظه امکان دسترسی به کارشناسان برای تشخیص خطاء و رفع مشکل وجود نداشته باشد . آشنائی با فرآیند عیب یابی و برخورد منطقی و مبتنی بر علم با این مقوله می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها،صرفه جوئی در مهمترین منبع حیات بشری یعنی زمان را نیز بدنبال داشته باشد . نرم افزارهای عیب یابی از جمله امکانات موجود و در عین حال بسیار مهم در این زمینه بوده که می توان از آنان به منظور عیب یابی یک کامپیوتر استفاده نمود .



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : امیر

 

پردازش چند هسته ای

نام کتاب :  پردازنده های چند هسته ای

نویسنده : مهرزاد عدلو

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۲۰۰   کیلوبایت

توضیحات :  در گذشته، تولیدکنندگان از ظرفیت اضافی برای توسعه CPUهای سوپراسکالر با واحدهای اجرائی تکراری و خط لوله های عمیق( به منظور بهره برداری از موازی سازی یا Parallelism در سطح دستورالعمل)، استفاده می کردند. با اینحال، آنها به این ترتیب تنها ۲۵ درصد از فضای اضافی تراشه که در هر سال با اضافه شدن ویژگی های جدید معماری در دسترس قرار می گرفت را به بازدهی می رساندند. بعلاوه، فاصله عملکردی مابین پردازنده ها و حافظه، بهره احتمالی از افزایش دائمی فرکانس پردازنده ها را محدود می کند. بنابراین، مسیر طراحی که در حال حاضر به منظور افزایش عملکرد دنبال می شود، از فضای قابل دسترسی تراشه برای توسعه CPU های چند هسته ای و چند تاری استفاده می نماید. این طراحیها از چند وظیفگی( Multitasking) از طریق برنامه های موازی و یا اجرای همزمان نرم افزارهای کاربردی متعدد، پشتیبانی می کنند.



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 16:8 ::  نويسنده : امیر

 

آموزش تایپ

نام کتاب :  آموزش مهارت تایپ

نویسنده : نامشخص

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۸۴۰   کیلوبایت

توضیحات : مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیاب است . حال با وجود یک آموزش مفید و راهنمایی که در امر یادگیری نقش بسزایی دارد، شما نیز می توانید از تایپیست های ماهر و چیره دستی باشید.



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : امیر

 

فیشینگ

 

نام کتاب :  فیشینگ چیست؟

نویسنده : محمد علی مجرب

ناشر جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 32

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  506  Kb

توضیحات :  هر روزه دزدان اینترنتی راه های جدیدی را برای بدست آوردن هویت شخصی افراد و دست یابی به اطلاعات شخصی آنها به کار می برند. یکی از رو شهایی که اخیرا بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته و البته کمی هم پیچیده می باشد، فیشینگ نام دارد. حملات موسوم به فیشینگ به آن دسته از حملات اینترنتی گفته می شود که معمولا طراحان آنها از ایمیلهای دارای آدرسهای فرستنده جعلی برای کشاندن کاربران به وب سایتهای مورد نظرشان استفادهمی کنند. اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در این زمینه می باشید پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده را دانلود و مطالعه کنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 15:59 ::  نويسنده : امیر

 

 هکرها و اینترنت

نام کتاب :  هکرها و اینترنت

نویسنده : میثاق یاریان

ناشر : gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۳۰   کیلوبایت

توضیحات :  چگونه یک متخصص امنیت اطﻼعات شوم؟ کسب چه مهارت های امنیتی، آینده مرا تضمین می کند؟ شاید این سوال بسیاری از مبتدی های امنیت اطﻼعات باشد که می پرسند: “چه مهارت هایی من نیاز دارم تا اولین شغل امنیتی خود را پیدا کنم؟” اخیرا در همین زمینه من با افراد زیادی برخورد کردم که درباره مهارت های مورد نیاز یک “تحلیگر امنیتی تکنولوژی های اطﻼعاتی” سوال داشتند. پیشنیاز این مسائل این کتاب می باشد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : امیر

 

کتاب امنیت گوگل

نام کتاب : امنیت گوگل

نویسنده : محمدرضا رشیدی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  با مطالعه ی کتاب امنیت گوگل مطمئنا  درک عمیق تر و متفاوتی نسبت به قبل از امنیت دست پیدا خواهید کرد و دید وسیع تری از آن خواهید داشت.گوگل،می داند چه بنویسد تا با ذهن ما و شما سازگار باشد.کتاب پیش رو،متفاوت ترین کتاب امنیتی خواهد بود که تا به حال مطالعه کرده اید.



ادامه مطلب ...


 

آموزش طراحی قالب وردپرس

نام کتاب :  آموزش طراحی قالب برای وردپرس بدون نیاز به یک خط کدنویسی

نویسنده : علی سجادی

ناشر : gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۲۱۰   کیلوبایت

توضیحات : امروزه طراحی سایت یکی از پروژه های معمول برای اقشار جامعه محسوب می شود و طراحان سایت برای به دست آوردن قالب وبسایت خود که مهم ترین نقش را در ذهن بازدید کننده و ترغیب او برای بازدید مجدد ایفا می کند روش های گوناگونی را امتحان می کنند. یکی از این روش ها طراحی قالب وبسایت توسط خود شخص است که چون افراد واهمه ی خاصی از سروکار داشتن با کدهای مختلف دارند کمتر کسی سراغ آن می رود و می توان گفت حاضرند مبالغ هنگفتی را برای این کار به طراح مورد نظر بدهند. در این کتاب من روش ساخت قالبی را آموزش می دهم که حتی نیاز به یک خط کدنویسی نداشته و شما برای خرید آن باید مبلغ زیادی را می پرداختید. نرم افزاری که با آن ساخت قالب صورت می گیرد امکان ساخت قالب برای سیستم های مدیریت محتوای جوملا ، وردپرس ، نیوک و دروپال را داراست و ساخت قالب برای تمامی این ها به یک صورت است. اما از آنجایی که وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است من نیز روش ساخت را در قالب سیستم وردپرس بیان می کنم.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:46 ::  نويسنده : امیر

 

استاندارد طراحی صفحات وب ‎

نام کتاب :  استانداردهای طراحی و تولید وب سایت

نویسنده : وحید قربانی

ناشر gogika

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۱۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۰۲۰   کیلوبایت

توضیحات : همواره دلایل مفیدی برای توسعه دهندگان وب وجود دارد که با استانداردهای وب هماهنگ باشند. برای نمونه موتورهای جستجو می‌توانند کار فهرست کردن سایتها را بهتر انجام دهند. استفاده از کدهای مختص یک مرورگر اغلب کار طراحی یک صفحه را دوبرابر یا سه برابر می‌کند. در کتاب استاندارد های طراحی و تولید وب سایت شما با استاندارد های روز طراحی وب آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب