موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:تبلت Tablet , ال جی LG, :: 16:5 ::  نويسنده : امیر

شرکت ال‌جی که چهارمین تولید کننده موبایل در جهان محسوب می‌شود، هم اکنون در بازار اسمارت فون ها وضعیت چندان خوبی را تجربه نکرده و همان‌طور که در خبر سود تولید کنندگان از بازار اسمارت فون ها گفته شد، 90 درصد سود این بازار به اپل و سامسونگ تعلق می گیرد و شرکت های دیگر در حال حاضر سهم ناچیزی از سود بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص می دهند.



ادامه مطلب ...


 

واحد خبر mobile.ir : کمپانی مایکروسافت در مراسمی که در بعد از ظهر روز دوشنبه 18 ژوئن 2012 در لس آنجلس برگزار کرد (صبح سه شنبه 30 خرداد به وقت ایران) از تبلت های خود با نام سرفیس (Surface) رونمایی نمود.

مایکروسافت که در سال های اخیر در رقابت با کمپانی اپل تا حد زیادی ناکام مانده ظاهراً قصد دارد تا همانند اپل به عرضه محصولات یکپارچه نرم افزاری و سخت افزاری بپردازد و مدل تجاری 37 ساله ویندوز را که بر پایه عرضه نرم افزار توسط این کمپانی و تولید سخت افزار توسط کمپانی های دیگر -- نظیر سونی، توشیبا، اچ پی، دل و سامسونگ -- بنا شده دگرگون نماید. البته مایکروسافت پیش از این نیز تجربه موفق عرضه نرم افزار و سخت افزار یکپارچه را با کنسول بازی Xbox در کارنامه خود دارد.



ادامه مطلب ...


واحد خبر mobile.ir : کمپانی اپل در روز 11 ژوئن 2012 (22 خرداد 1391) در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) درسانفرانسیسکو مطابق معمول هر سال از تعدادی از دستاوردهای سخت افزاری و نرم افزاری خود رو نمایی نمود. از این میان می توان به مک بوک پرو جدید با صفحه نمایش رتینا، MacBook Air جدید، نسخه جدید سیستم عامل OS X، نسخه جدید Siri که می تواند در iPad نیز به کار رود و نسخه 6 سیستم عامل iOS اشاره نمود.

همانطور که کارشناسان بسیاری پیش بینی کرده بودند در این مراسم از گوشی هوشمند یا تبلت جدیدی رو نمایی نشد.



ادامه مطلب ...


واحد خبر mobile.ir :  شرکت گوگل مدعی است که سیستم عامل اندروید در نسخه 4 ملقب به بستنی ساندویچی، برای بهره‌وری از قدرت پردازنده های چند هسته ای بهینه شده است و به همین دلیل نیز امروزه شاهد عرضه اسمارت فون های اندرویدی بسیاری با پردازنده های چند هسته ای و بعضاً چهار هسته ای در بازار می‌باشیم.

اما بسیاری از منتقدین و کارشناسان این حوزه، همواره استفاده از چنین پردازنده هایی-- به خصوص پردازنده ها چند هسته ای از نوع A9 -- را صرفاً جهت تبلیغ محصول مربوطه دانسته‌اند و بیان نموده‌اند که در شرایط کنونی و با توجه به محدودیت‌های سیستم عامل اندروید، استفاده از این پردازنده ها، کارایی لازم را برای کاربران به همراه ندارد.



ادامه مطلب ...


 

 شایعات بسیاری در ماه های اخیر پیرامون عرضه یک تبلت نکسوسی از سوی گوگل منتشر شده که بیشتر آنها به ساخت این محصول توسط شرکت ASUS اشاره داشته‌اند. اما بالاخره یکی از نمایندگان ASUS -- که نخواسته نامش فاش شود -- در طی نمایشگاه COMPUTEX به این شایعات تا حد زیادی پایان داد و در گفتگویی با خبرنگار سایت Android Authority ساخت این تبلت اندرویدی را توسط ASUS تائید کرد و عنوان نمود که تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی این تبلت توسط گوگل معرفی خواهد شد.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب