موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

منبع : عصر نوشتن (Writeage)

بلاخره شرکت نوکیا نیز پس از مدتها تحمل انتقادات فراوان از سیمبین‌های کلاسیک این شرکت در میان گزینه‌های فراوان برای جایگزینی این سیستم‌عامل، به سمت مایکروسافت و ویندوزفون‌های جدید این شرکت متمایل شد و پس از ماه‌ها انتظار نخستین محصولات خود در این کلاس را به معرض نمایش عموم گذاشت. در مقاله پیش‌رو نگاه کوتاهی خواهیم داشت به مشخصات و قابلیت‌های دو تازه‌وارد نوکیا در کلاس ویندوزفون با نام‌های Lumia 800 و Lumia 710 با ما در این مسیر همراه شوید.
 
nokia_lumia_phones_01.jpg


ادامه مطلب ...


سامسونگ گلکسی نکسوس سومین نسخه از سری نکسوس شرکت گوگل محسوب می‌شود با این تفاوت که اکنون این اسمارت فون نام گلکسی را نیز با خود به یدک می‌کشد. گلکسی نکسوس در واقع وظیفه معرفی و به نمایش گذاشتن توانایی‌های آندروید 4 -- با نام بستنی ساندویچی (Ice Cream Sandwich) -- را بر عهده دارد و چون آندروید 4، یکی از متفاوت‌ترین نسخه های آندروید تا کنون محسوب می‌شود، گوگل در انتخاب سخت افزار نیز وسواس بهخرج داده تا گلکسی نکسوس را یک ستاره آندرویدی کند.

Samsung Galaxy Nexus



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:galexy s3&htc one x, :: 19:44 ::  نويسنده : امیر

منبع : عصر نوشتن (Writeage)

بلاخره شرکت سامسونگ نیز پس از یک تاخیر چندین ماهه با اسمارت‌فون جدید خود موسوم به Galaxy S III به عرصه رقابت چهار هسته‌ای در مقابل تک رقیبی همچون HTC One X قدم گذاشت؛ Galaxy S III علاوه بر پردازنده از شباهت‌های فراوان دیگری نیز با One X برخوردار است که مطمئنا در آینده رقابت تنگاتنگی را مابین این دو مدل ایجاد می‌کند. در مقاله پیش رو نگاهی داریم به مشخصات و بنچ‌مارک‌های به ثبت رسیده توسط این دو مدل. با ما همراه شوید.
 
samsung_galaxy_s_iii_vs_htc_one_x_01.jpg


ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:بررسی, :: 19:39 ::  نويسنده : امیر

یکی از معمول‌ترین رویه‌های پیش روی خریداران بازار موبایل در تهیه یک گوشی جدید، انتخاب تنها از روی رده قیمتی ست جائیکه غالبا بدون توجه ویژه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی، انتخاب نهائی پس از تعیین بودجه تنها براساس مسائل ظاهری صورت می‌پذیرد؛ از دیگر سو برای کاربران حرفه‌ای‌تر توجه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی مطمئنا از اهمیت بالاتری نسبت به مسائل ظاهری برخوردار است اما حتی برای این افراد نیز حضور مدل‌های مشابه با امکانات سخت‌افزاری نسبت مشترک لزوم تحقیق و بررسی پیرامون نقاط ضعف و قوت رقبا را الزامی می‌نماید. در این نوبت به بررسی و نقد کامل دو اندرویدفون نسبت مشابه یعنی One S از شرکت HTC و XPERIA S از برند سونی می‌پردازیم مدل‌هائی که هم در رده قیمتی و هم در مشخصات پردازشی و سخت‌افزاری از شباهت‌های نزدیکی برخوردارند. با ما همراه شوید. 

 
sony_xperia_s_vs_htc_one_s_mobile_comparison_01.jpg


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب