موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : امیر
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : امیر
سامسونگ Galaxy S II نام تلفن همراه هوشمند و جدید این شرکت کره‌ای است که پس از مدل پیشین و بسیار موفق Galaxy S به بازار آمده است. این گوشی به واقع یکی از هوشمند ترین و پیشرفته ترین محصولات تلفن همراه موجود در بازار می‌باشد که به نظر می‌رسد لقب یکی از بهترین گجت های سال 2011 را نیز به خود اختصاص دهد. سامسونگ Galaxy S II از نمایشگر فوق العاده با کیفیت 4.3 اینچی Super AMOLED، پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A9، 1 گیگابایت حافظه‌ی RAM، دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیویی Full HD و سیستم عامل Android 2.3 معروف به نان زنجبیلی بهره می‌برد و حقیقتا در بازار تلفن های همراه هوشمند یک غول مولتی مدیا به حساب می‌آید.


ادامه مطلب ...


یکی از سؤالاتی که معمولاً برای بسیاری از صاحبان گوشی های آندرویدی پیش می آید این است که با عرضه نسخه جدید آندروید برای گوشی شان آیا گوشی خود را به نسخه جدید این سیستم عامل ارتقاء دهند یا با نسخه قبلی کار خود را ادامه دهند.

اخیراً با عرضه نسخه 4.0 سیستم عامل آندروید -- ملقب به ساندویچ بستنی یا Ice Cream Sandwich -- توسط گوگل کمپانی های عرضه کننده گوشی های آندرویدی به تدریج تعدادی از گوشی های مجهز به نسخه 2.3 این سیستم عامل -- ملقب به نان زنجبیلی یا Gingerbread -- را به نسخه 4.0 ارتقاء داده یا در صدد ارتقاء این گوشی ها هستند.



ادامه مطلب ...


شرکت Nvidia همزمان با معرفی رسمی Asus Eee Pad Transformer Prime بعنوان نخستین تبلت دارای پردازنده چهار هسته‌ای مشخصات و قابلیت های چیپ‌ست جدید حاضر در این تبلت که از آن با عنوان Nvidia Tegra 3 یاد می‌شود را بصورت رسمی در اختیار کاربران قرار داد. در مقاله پیش رو ضمن بررسی مختصر پردازنده Tegra 3 نگاه کوتاهی خواهیم داشت به مشخصات و قابلیت‌های تبلت جدید Asus Transformer Prime. با ما همراه شوید.

 
nvidia_tegra3_processor_preview_01.jpg


ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:XPERIA,XPERIA Mini و XPERIA Mini Pro,QWERTY,USB, :: 19:51 ::  نويسنده : امیر

مدتها از نخستین حضور شرکت سونی‌اریکسون در دنیای اندروید‌فون‌ها می‌گذرد در این زمان نه‌چندان کوتاه مدل‌های متعددی از این خانواده با پسوند XPERIA به بازار عرضه شدند که از رده‌های پائین قیمت تا نمونه‌های پیشرفته گران‌قیمت را در بر می‌گیرند . دو مدل از جدیدترین‌های این کلاس XPERIA Mini و XPERIA Mini Pro نام دارند که تفاوت اصلی آنها همانطور که از نام این مدل‌ها نیز می‌توان تا حدودی حدس زد به حضور صفحه‌ کلید QWERTY جانبی در مدل Pro باز می‌گردد. در مقاله پیش رو ضمن مرور مشخصات و قابلیت‌های این دو مدل به تفاوت‌ها و امکانات آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

 
sony_ericsson_xperia_mini_mini_pro_01.jpg


ادامه مطلب ...


منبع : عصر نوشتن (Writeage)

بلاخره شرکت نوکیا نیز پس از مدتها تحمل انتقادات فراوان از سیمبین‌های کلاسیک این شرکت در میان گزینه‌های فراوان برای جایگزینی این سیستم‌عامل، به سمت مایکروسافت و ویندوزفون‌های جدید این شرکت متمایل شد و پس از ماه‌ها انتظار نخستین محصولات خود در این کلاس را به معرض نمایش عموم گذاشت. در مقاله پیش‌رو نگاه کوتاهی خواهیم داشت به مشخصات و قابلیت‌های دو تازه‌وارد نوکیا در کلاس ویندوزفون با نام‌های Lumia 800 و Lumia 710 با ما در این مسیر همراه شوید.
 
nokia_lumia_phones_01.jpg


ادامه مطلب ...


سامسونگ گلکسی نکسوس سومین نسخه از سری نکسوس شرکت گوگل محسوب می‌شود با این تفاوت که اکنون این اسمارت فون نام گلکسی را نیز با خود به یدک می‌کشد. گلکسی نکسوس در واقع وظیفه معرفی و به نمایش گذاشتن توانایی‌های آندروید 4 -- با نام بستنی ساندویچی (Ice Cream Sandwich) -- را بر عهده دارد و چون آندروید 4، یکی از متفاوت‌ترین نسخه های آندروید تا کنون محسوب می‌شود، گوگل در انتخاب سخت افزار نیز وسواس بهخرج داده تا گلکسی نکسوس را یک ستاره آندرویدی کند.

Samsung Galaxy Nexus



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:galexy s3&htc one x, :: 19:44 ::  نويسنده : امیر

منبع : عصر نوشتن (Writeage)

بلاخره شرکت سامسونگ نیز پس از یک تاخیر چندین ماهه با اسمارت‌فون جدید خود موسوم به Galaxy S III به عرصه رقابت چهار هسته‌ای در مقابل تک رقیبی همچون HTC One X قدم گذاشت؛ Galaxy S III علاوه بر پردازنده از شباهت‌های فراوان دیگری نیز با One X برخوردار است که مطمئنا در آینده رقابت تنگاتنگی را مابین این دو مدل ایجاد می‌کند. در مقاله پیش رو نگاهی داریم به مشخصات و بنچ‌مارک‌های به ثبت رسیده توسط این دو مدل. با ما همراه شوید.
 
samsung_galaxy_s_iii_vs_htc_one_x_01.jpg


ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب