موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

پس از مدتها انتظار بار دیگر تحول شگرفی در تولید اسمارت فون های پیشرفته حاضر در بازار در رده پردازشی و سخت افزاری رخ داده است این تحول فوق العاده که از یک حدود یک سال پیش در مورد آن صحبت می شد، ارائه نسخه نهائی پلتفرم Nvidia Tegra 2 با دو هسته پردازشی ست که برای اولین بار در دنیای موبایل ها به وقوع می پیوندد. افتخار تولید نخستین اسمارت فون با این پردازنده جدید به سومین نام بزرگ در دنیای موبایل یعنی شرکت LG و مدل Optimus 2X رسیده است در ادامه با نگاه کاملی به این مدل و قابلیت های جدید آن، به گزینه های جدیدی که به لطف این پردازشگر جدید در اختیار کاربران قرار می گیرد. خواهیم پرداخت با ما همراه شوید. 

lg_optimus_2x_mobile_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


بلاخره در روزهای پایانی ماه سوم از سال 2011 شرکت سونی اریکسون بر قول قبلی خود مبنی بر ارائه پیشرفته ترین اندروید فون خود در این ماه عمل نمود و Arc بعنوان دومین اسمارت فون High-end سونی اریکسون بعد از X10 روانه بازارهای جهانی شد. در مقاله پیش رو نگاه کامل و دقیقی داریم به این گوشی زیبا و وسوسه انگیز. ما را در این مقاله همراهی کنید.

 
sony_ericsson_xperia_arc_mobile_review_01.jpg


ادامه مطلب ...


یکی از داغ‌ترین خبرهای مرتبط با گجت‌های دیجیتالی روز اطلاعات تازه پیرامون تبلت آینده شرکت اپل با عنوان iPad 3.0 است تبلتی که به احتمال قوی در پایان سه ماهه اول سال 2012 بصورت رسمی به نمایش گذاشته خواهد شد اما حتی پیش از معرفی رسمی این مدل نیز اطلاعات و اخبار پراکنده‌ای در ارتباط با مشخصات و قابلیت‌های iPad 3.0 از کانال‌های رسمی و غیر رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است که همگی بیانگر مدلی بسیار پیشرفته با امکاناتی فراتر از انتظار هستند. در مقاله پیش‌رو با بررسی تمامی اطلاعات ارائه شده برای این مدل، از قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری احتمالی iPad 3.0 پرده بر خواهیم داشت. با ما همراه شوید.

ipad_3_what_you_need_to_know_01.jpg



ادامه مطلب ...


دوره جدید نمایشگاه CES 2012 دو روز پیش در لاس‌وگاس آمریکا به پایان رسید از جمله نکات برجسته و مهم این رویداد فناوری تجمع و استقبال بسیار گسترده‌ برندهای کوچک و بزرگ دنیای دیجیتال در تمامی سطوح و کلاس‌های مختلف بازار بود امری که هیجان فناوری در نخستین روزهای سال جدید را به اوج خود می‌رساند. در مقاله پیش‌رو با هم به مرور محصولات مهم معرفی شده در نمایشگاه CES 2012 خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

ces_2012_full_coverage_01.jpg



ادامه مطلب ...


شب گذشته شرکت اپل بر طبق قرار قبلی در نشستی خبری ضمن معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 5.1 از نسل جدید تبلت‌های آی‌پد این شرکت نیز پرده برداشت. این تبلت که برخلاف انتظارهای اولیه تنها New iPad نامیده می‌شود علیرغم ظاهر نسبتا یکسان آن با iPad 2 از تفاوت‌های بسیار زیادی با نسل پیشین این کلاس برخوردار است که آن را بار دیگر شایسته عنوان برترین تبلت سال خواهد کرد. با ما در نگاهی به نسخه جدید iPad از خلال کنفرانس خبری شب گذشته اپل همراه شوید.

 
apple_new_ipad_preview_01.jpg


ادامه مطلب ...


کمپانی سامسونگ پیش از این نسخه CDMA گوشی دو سیم کارته Galaxy Ace Duos را روانه بازار کرده بود و اینک شاهد معرفی رسمی  نسخه GSM این اسمارت فون از سوی سامسونگ هستیم.

Galaxy Ace Duos با دارا بودن ویژگی های مشابه گوشی Galaxy Ace -- که آنرا یکی از گوشی های محبوب سامسونگ نموده -- به ویژگی دو سیم کارته بودن نیز مجهز است تا کاربران بتوانند از مزایای استفاده از دو سیم کارت در یک گوشی بهره برند. بطور مثال با داشتن دو سیم کارت از دو اپراتور مختلف پوشش منطقه ای مکالمه خود را افزایش داده و هزینه های تماس خود را بهتر مدیریت کنند و یا یک سیم کارت را برای امور کاری و دیگری را برای ارتباط با دوستان و اعضای خانواده مورد استفاده قرار دهند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 22:9 ::  نويسنده : امیر
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : امیر
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب