موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

شب گذشته شرکت اپل بر طبق قرار قبلی در نشستی خبری ضمن معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 5.1 از نسل جدید تبلت‌های آی‌پد این شرکت نیز پرده برداشت. این تبلت که برخلاف انتظارهای اولیه تنها New iPad نامیده می‌شود علیرغم ظاهر نسبتا یکسان آن با iPad 2 از تفاوت‌های بسیار زیادی با نسل پیشین این کلاس برخوردار است که آن را بار دیگر شایسته عنوان برترین تبلت سال خواهد کرد. با ما در نگاهی به نسخه جدید iPad از خلال کنفرانس خبری شب گذشته اپل همراه شوید.

 
apple_new_ipad_preview_01.jpg


ادامه مطلب ...


چند روز پیش در خلال معرفی نسل جدید iPad که همچنان در نحوه نامیدن آن در میان کاربران اتفاق نظر مشترکی وجود ندارد شرکت Apple ضمن نمایش تصاویر تبلیغاتی فاقد آمار و ارقام قابل استناد، قدرت و امکانات این تبلت جدید را در رقابت با دیگر بزرگان این کلاس و به ویژه سامسونگ و Nvidia در زمینه‌های متفاوت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سطح بسیار بالاتری ارزیابی نمود امری که اینک با گذشت چند روز از این ماجرا بر طبق انتظار منجر به واکنش هر دو شرکت سامسونگ و Nvidia و پاسخ‌های نچندان دوستانه‌‌ این دو شرکت در این ارتباط شده است. در ادامه به بررسی این واکنش‌ها و میزان نزدیکی آنها به واقعیت می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

 
reacts_to_the_new_ipad_nvidia_and_samsung_01.jpg


ادامه مطلب ...


چندی پیش شرکت گوگل به ناگاه فروشگاه اصلی تهیه برنامه‌های اندرویدی موسوم به Android Market را به عنوان جدید Google Play تغییر نام داد تغییری که علیرغم اهمیت نچندان زیاد آن در نگاه نخست عملا منجر به تغییر ساختار کلی این مارکت محبوب و تبدیل آن از محلی تنها برای عرضه برنامه‌های اندرویدی به ویترین متنوعی از محصولات متعدد این شرکت شده است. در مقاله پیش رو نگاهی داریم به تغییرات صورت پذیرفته از Android Market تا Google Play با ما در این مقاله همراه شوید.

 
whats-google_play_01.jpg


ادامه مطلب ...


کمپانی سامسونگ پیش از این نسخه CDMA گوشی دو سیم کارته Galaxy Ace Duos را روانه بازار کرده بود و اینک شاهد معرفی رسمی  نسخه GSM این اسمارت فون از سوی سامسونگ هستیم.

Galaxy Ace Duos با دارا بودن ویژگی های مشابه گوشی Galaxy Ace -- که آنرا یکی از گوشی های محبوب سامسونگ نموده -- به ویژگی دو سیم کارته بودن نیز مجهز است تا کاربران بتوانند از مزایای استفاده از دو سیم کارت در یک گوشی بهره برند. بطور مثال با داشتن دو سیم کارت از دو اپراتور مختلف پوشش منطقه ای مکالمه خود را افزایش داده و هزینه های تماس خود را بهتر مدیریت کنند و یا یک سیم کارت را برای امور کاری و دیگری را برای ارتباط با دوستان و اعضای خانواده مورد استفاده قرار دهند.



ادامه مطلب ...


شرکت انویدیا که به تازگی و با معرفی پردازنده های سری Tegra وارد بازار اسمارت فون ها و تبلت ها شده، خبر از موفقیت پردازنده Tegra 3 -- جدیدترین پردازنده ... 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب